Hey,
Bij mij juist hetzelfde vrijdag mail aangekregen voor extra fueltoeslag ook 60€en in de brochure staat idd in dat die toeslag inbegrepen is .Maar Fred had mij al verwittigd die heeft er al 3 of 4 gehad dacht ik? niewaar Fred?
Als ge nie betaald dan moge ook nie mee denk
Ze gingen 1 van de volgende dagen een nieuw factuur opsturen:bad:
Grtz
Kristof.
Ik heb er 3 gehad, en ik zal maandag is betalen. Ik hoop dat ze dan geen opslag meer kunnen geven.
Oeioei
Aardbeving treft Los Angeles
HLN breaking news Los Angeles is getroffen door een aardbeving met een kracht van 5,8 op de schaal van Richter. Dat meldt CNN. Ook in San Diego en Las Vegas was de schok te voelen.
De aardbeving vond plaats rond kwart voor twaalf plaatselijke tijd. Ooggetuigen zagen gebouwen heen en weer bewegen. Het epicentrum bevond zich op 3 kilometer ten zuidwesten van Chino Hills, op 50 kilometer ten oosten van het stadscentrum van LA en op 12,3 kilometer diepte.
Volgens woordvoerder Brian Humphrey van de brandweer in Los Angeles zijn er nog geen meldingen van schade of gewonden in die stad. (eb) 29/07/08 21u16
bron : Het Laatste Nieuws
Ik wou het net posten
Normaal zal Dirk vandaag aankomen in LA.
Ben benieuwd naar zijn verhalen.
Amai, 1 dag later en Dirk zou een aarbeving in LA hebben meegemaakt.
Normaal komt hij in LA aan rond 13h zijn tijd. Dus dat is nog wel eventjes hé
En Dirk??
BACK IN TOWN ????
ps het lukt me helaas niet op deze site een fotoalbum aan te maken.
Ik denk dat mijn foto's te groot zijn
Hey Noortje,
Jammer van die foto's had er graag een paar gezien
Ik had nog een vraagje, de groep waar je de rondreis mee gaat maken zitten die al van bij het begin bij je? Ik bedoel samen op het vliegtuig enzo?
Grtz
Kristof.
En Dirk??
BACK IN TOWN ????
En Dirk??
BACK IN TOWN ????
hey,yes back in town
van die aardbeving in LA zelf niets gevoeld,we hebben geluk gehad
was me wel de reis zeg bosbranden in mariposa,bommelding in las Vegas(valse weliswaar),aardbeving in LA
toch een toffe reis gehad,wel vermoeiend alles verloopt wel op een hels tempo,wij hadden s'middags nooit 1.5u de tijd om te eten zoals ik hier gelezen heb,zelfs eens op de bus gegeten hamburger gekocht om mee te nemen,haha
bommelding? amai, vertel ????
en hoe kwam dat jij smiddags nooit veel tijd had?
Waren jullie dan 's avonds altijd vroeg terug, of jullie mochten mss op de bezienswaardigheden wat langer blijven?
Mja, ik denk wel dat iedere gids anders is.
Ik kijk alvast met een positief gevoel terug naar de reis. Sommige dingen konden mss wel beter of anders. Maar dat is altijd hé.
Het tempo is snel, maar dat weet je op voorhand, kan bijna niet anders hé.
Ik ben benieuwd naar de verhalen!
ja die bommelding,gans de bus ging die Las Vegas by night meedoen, voor ons gratis dus wij ook mee,en dat viel ook wel mee is ook veel tevoet enkel wat verdere verplaatsing met de bus.Dus na de show van die fontijnen terug de bus op,op het kruispunt opeens van alle kanten politie alle wegen werden afgesloten wij net op tijd weg
de tijd die we hadden op de bezienswaardigheden varieerde van 20minuten tot 1.5uur en soms was dat op de ene plaats te kort,op de andere te lang maar dat is ieders gevoel anders natuurlijk.
Maar ook ik ben positief over de reis,wat van vele in de bus niet het geval was vooral van de wat ouderen(55+),ja als het voor ons al vermoeiend is
ik heb uitspraken gehoord van dit nooit meer!:frown:
Ook wie enkel nederlands kende had moeite om te volgen,onze gids zijn nederlands was niet altijd goed te begrijpen,er zaten ook italianen in de bus dus moest hij steeds overschakelen wat niet altijd lukte.we moesten dikwijls wat vertalen,zeker de 2de week toen zijn er nog duitsers bijgekomen da was me wat 3 talen!
ja die bommelding,gans de bus ging die Las Vegas by night meedoen, voor ons gratis dus wij ook mee,en dat viel ook wel mee is ook veel tevoet enkel wat verdere verplaatsing met de bus.Dus na de show van die fontijnen terug de bus op,op het kruispunt opeens van alle kanten politie alle wegen werden afgesloten wij net op tijd weg
de tijd die we hadden op de bezienswaardigheden varieerde van 20minuten tot 1.5uur en soms was dat op de ene plaats te kort,op de andere te lang maar dat is ieders gevoel anders natuurlijk.
Maar ook ik ben positief over de reis,wat van vele in de bus niet het geval was vooral van de wat ouderen(55+),ja als het voor ons al vermoeiend is
ik heb uitspraken gehoord van dit nooit meer!:frown:
Ook wie enkel nederlands kende had moeite om te volgen,onze gids zijn nederlands was niet altijd goed te begrijpen,er zaten ook italianen in de bus dus moest hij steeds overschakelen wat niet altijd lukte.we moesten dikwijls wat vertalen,zeker de 2de week toen zijn er nog duitsers bijgekomen da was me wat 3 talen!
Noortje heb jij die heli vlucht gemaakt? wij wel,helaas zat ik met mijn rug naar de piloot,maar het zicht is ook wel goed hoor!het blijft prachtig van in de lucht.
ja
ook met rug naar piloot.
vriend zat langs de piloot.
Was SUPER !!!!
Dirk, was jij de eerste busdag ook niet verschoten van alles wat je bij moest betalen (optioneel weliswaar )
Ik bedoel alle verschillende excursies dan.
Draaide jullie gids ook bepaalde muziek in de bus?
Daarmee bedoel ik als je bepaalde landschappen binnen reed, dan zette de gids speciale aangepaste muziek op.
Soms héél klassiek, maar zooo mooi in combinatie met de landschappen.
Haren recht omhoog.
Als ik nu naar die muziek luister heb ik zeer mooie herinneringen.
Ik kan precies niet genoeg verwoorden watvoor een mooie reis wij gemaakt hebben. Hoe tevreden kan je zijn?
Ik kan me wel inbeelden dat sommige niet tevreden waren, maar die hadden dan andere verwachtingen denk ik.
Ik ben niet meer zeker , volgens mij zijn wij zeker 1,5 uur in Bryce geweest.
Ik heb helaas niet alles opgeschreven, kwestie van alle tijden enzo.
Ook vond ik het raar dat je die niet met visa kon betalen,maar hij,onze gids(John heet hij)ging wel dadelijk langs de bank met de bus,zodat iedereen geld kon afhalen.
Volgens John was het niet veilig met krediet kaarten te betalen,omdat deze nog al eens gekopieerd worden,hem zelf heb ik nochtans meerdere malen zo zien betalen
Ja die 'Optionals' daar heb ik ook wel mijn bedenkingen bij qua prijs,maar dat is altijd zo men profiteert daar wel wat van.sommige zijn echt het geld niet waard andere dan des te meer!
In scottsdale bv. die staek dinner met entertainment,we zaten in een zijlokaal waar men de band niet kon zien,alles werd geseveerd in plastiek:borden,bestek,glazen,...wat men duidelijk proefde bah:bad:en om 9uur terug de bus op richting hotel!
die all terrain vehicle tour bij Monument Valley was dan weer de max
maar dat is ieders goesting natuurlijk.
Af en toe zette onze gids ook wel sfeer muziek op,dat is wel tof ja,maar meestal stond zijne bebbel niet stil,die legde het zo graag uit
@Kylie
ja hoor toch positief,al zijn er altijd wel wat negatieve kantjes,maar die ik er graag bij.
Wie nog moet vertrekken moet er wel op letten ,de laatste dag moet je vroeg vertrekken uit het hotel,lig je niet in hotel Hilton,doe de gids de dag ervoor bellen om een vroeg ontbijt te regelen anders heb je niets:bad:,wij aangekomen in hotel Sheraton rond 13u bij inchecken gevraagd naar het ontbijt:men had niet verwittigd en ontbijt was vanaf 6u, dus zonder pardon niets aan te doen,wij dan wat koeken gaan halen in een market in de buurt voor op de kamer en dan nadien nog op de luchthaven ontbeten
Visa onveilig ??? niets van gehoord.
Eerder het omgekeerde, dat het daar HET betaalmiddel was ????
pfff, hopelijk is men kaart niet gekopieerd dan....
scottsdale, OMG, dat is echt schande hé.... dat "diner"
Mensen die nog moeten gaan, het western T-Bone steak diner.
Steek uw geld er niet in, het trekt werkelijk op niets.
Wij zaten gelukkig in de Hilton. En er zaten 4 mensen van de bus in Sheraton,
4 mensen in de holliday inn.
Raar dat die 8 mensen niet meer in de Hilton konden...
De muziek ja, ik weet alleen helaas maar de naam van een paar liedjes.
Bij jullie ook EVERYBODY KNOWS ? Lennert Cohan?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?