Ook vond ik het raar dat je die niet met visa kon betalen,maar hij,onze gids(John heet hij)ging wel dadelijk langs de bank met de bus,zodat iedereen geld kon afhalen.
Volgens John was het niet veilig met krediet kaarten te betalen,omdat deze nog al eens gekopieerd worden,hem zelf heb ik nochtans meerdere malen zo zien betalen
Ja die 'Optionals' daar heb ik ook wel mijn bedenkingen bij qua prijs,maar dat is altijd zo men profiteert daar wel wat van.sommige zijn echt het geld niet waard andere dan des te meer!
In scottsdale bv. die staek dinner met entertainment,we zaten in een zijlokaal waar men de band niet kon zien,alles werd geseveerd in plastiek:borden,bestek,glazen,...wat men duidelijk proefde bah:bad:en om 9uur terug de bus op richting hotel!
die all terrain vehicle tour bij Monument Valley was dan weer de max

maar dat is ieders goesting natuurlijk.
Af en toe zette onze gids ook wel sfeer muziek op,dat is wel tof ja,maar meestal stond zijne bebbel niet stil,die legde het zo graag uit

@Kylie
ja hoor toch positief,al zijn er altijd wel wat negatieve kantjes,maar die ik er graag bij.
Wie nog moet vertrekken moet er wel op letten ,de laatste dag moet je vroeg vertrekken uit het hotel,lig je niet in hotel Hilton,doe de gids de dag ervoor bellen om een vroeg ontbijt te regelen anders heb je niets:bad:,wij aangekomen in hotel Sheraton rond 13u bij inchecken gevraagd naar het ontbijt:men had niet verwittigd en ontbijt was vanaf 6u, dus zonder pardon niets aan te doen,wij dan wat koeken gaan halen in een market in de buurt voor op de kamer en dan nadien nog op de luchthaven ontbeten