rondreis West Coast

Aan alle mensen die binnenkort de Western Wonders gaan: "hold your horses"...zoals ze in in Amerika zeggen. Het lijkt wel of jullie aan één of ander moeilijk examen moeten deelnemen. Al die negativiteit en paniek.

Ik heb de Western Wonders niet één maar twee keer gedaan (in het kader van een opleiding). Het is een prima manier om de Westkust van de States te ontdekken, een eerste kennismaking. Je kan niet verwachten dat je in twaalf dagen (of 13) ergens lang kan blijven. Het is de bedoeling om veel te zien in korte tijd.
Of je nu met Thomas Cook, Neckermann, Gazelle, Travel World Wide etc reist, dat maakt niet veel uit. De Western Wonders wordt uitgevoerd door AlliedTPro. Jullie zitten allemaal op dezelfde bus.

Een beetje minder stress aub en kijk gewoon uit naar een schitterende vakantie

Groetjes
Kylie

Aan alle mensen die binnenkort de Western Wonders gaan: "hold your horses"...zoals ze in in Amerika zeggen. Het lijkt wel of jullie aan één of ander moeilijk examen moeten deelnemen. Al die negativiteit en paniek.

Ik heb de Western Wonders niet één maar twee keer gedaan (in het kader van een opleiding). Het is een prima manier om de Westkust van de States te ontdekken, een eerste kennismaking. Je kan niet verwachten dat je in twaalf dagen (of 13) ergens lang kan blijven. Het is de bedoeling om veel te zien in korte tijd.
Of je nu met Thomas Cook, Neckermann, Gazelle, Travel World Wide etc reist, dat maakt niet veel uit. De Western Wonders wordt uitgevoerd door AlliedTPro. Jullie zitten allemaal op dezelfde bus.

Groetjes
Kylie

Ok, sorry, je hebt gelijk, ik beken schuld:tongue:
Is mss wel de aard van het beestje?
Ik ga vanaf nu alleen maar positief ingesteld zijn :good:
Merci hé, mss had ik toch ergens zo een reactie nodig zoals die van jou.

Groetjes
Kylie

Ik dacht al zoiets allemaal op dezelfde bus,kon geen toeval zijn exact dezelfde reis,maar dat vind ik juist tof!

die negativiteit moet je toch met een korreltje zout nemen hoor:tongue:komt dat zo over?? ik denk dat we allemaal staan te springen om te vertrekken,of niet soms??:biggrin:ik vind het wel goed dat er info heen en weer gaat zodat we ginds niet voor verassingen komen te staan ,met al die tips wordt het alleen maar beter!En met wat zwanzen komen er steeds dichter bij hé:good:

greets
Dirk

Ik dacht al zoiets allemaal op dezelfde bus,kon geen toeval zijn exact dezelfde reis,maar dat vind ik juist tof!

die negativiteit moet je toch met een korreltje zout nemen hoor:tongue:komt dat zo over?? ik denk dat we allemaal staan te springen om te vertrekken,of niet soms??:biggrin:ik vind het wel goed dat er info heen en weer gaat zodat we ginds niet voor verassingen komen te staan ,met al die tips wordt het alleen maar beter!En met wat zwanzen komen er steeds dichter bij hé:good:

greets
Dirk

net factuur resterende bedrag ontvangen.
geen fueltoeslag :good:

ach, Ik heb al redelijk wat rondreizen achter de rug en er zijn altijd wel dingen die je liever anders had gezien. En er zijn soms mensen die je liever niet hebt, en andere waar je graag me opschiet. Maar daarom is de reis nog niet slecht.
Maak er zelf het beste van! Er is geen reden om je ongerust te maken.

Tijd heb je toch altijd te weinig op vakantie.
Ik kan je al zeker zeggen dat die omgeving waar jullie gaan rondreizen zeker de moeite is! Dus dat kan al niet meer fout als je het mij vraagt. :good:

Laatst bewerkt door een moderator:
ze moesten eens durven.
Eigenlijk kan dat niet hé.
Ik heb nu alles betaald.
Waarom vragen ze dat dan nu niet?
Nu hebben ze mij toch de rekening gepresenteerd?
Ma soit ik ga der gaan woorden meer aan vuil maken :tongue:
Als het zo is, dan is het zo, je kan het toch niet veranderen.

Wij gaan morgen het resterende bedrag betalen(in het kantoor met visa),ben eens benieuwd
was de korting van 15euro in mindering gebracht?vergeet da nie hé,haha!
En dan wachten op de tickets :good:

heb je gisteren het nieuws gezien?
best geen rauwe tomaten eten ginder,er zijn al wat mensen ziek van geworden,schijnt een besmetting met samonela te zijn.
voor mij geen probleem ben geen groenten liefhebber :tongue: liever ne goeie steak :good:

Wij gaan morgen het resterende bedrag betalen(in het kantoor met visa),ben eens benieuwd
was de korting van 15euro in mindering gebracht?vergeet da nie hé,haha!
En dan wachten op de tickets :good:

Ja die was al in mindering gebracht.
netjes hé?

van die tomaten niet gezien nee.
Maar ja, ik lust geen tomaten dus dat komt goed :tongue:
Ik ga me niet te veel voorstellen van het eten, aangezien ik nog van niemand
heb gehoord dat je er lekker kan eten hihi.
Enfin, maar goed dat ik graag pizza en hamburgers lust :biggrin:
Tis maar te hopen dat ik niet 5 kg zwaarder terug kom!

aiai die topic begint hier uit de hand te lopen, al die veronderstellingen...
En zoals je zegt, wie weet wie hier al allemaal aan het mee lezen is.
Mss wel iemand die bij u of mij op de bus komt te zitten... :biggrin:

Ja die was al in mindering gebracht.
netjes hé?

van die tomaten niet gezien nee.
Maar ja, ik lust geen tomaten dus dat komt goed :tongue:
Ik ga me niet te veel voorstellen van het eten, aangezien ik nog van niemand
heb gehoord dat je er lekker kan eten hihi.
Enfin, maar goed dat ik graag pizza en hamburgers lust :biggrin:
Tis maar te hopen dat ik niet 5 kg zwaarder terug kom!

aiai die topic begint hier uit de hand te lopen, al die veronderstellingen...
En zoals je zegt, wie weet wie hier al allemaal aan het mee lezen is.
Mss wel iemand die bij u of mij op de bus komt te zitten... :biggrin:

foutje,niet vandaag maar morgen vrijdag betalen we de rest :rolleyes:
ja netjes dat alles reeds in mindering is gebracht,had niet anders verwacht :biggrin:
Je hoeft je geen zorgen te maken over het eten,het zijn er enorme porsies heb ik gehoord,maar bijna iedereen komt vermagerd terug!:eek: is deze reis dan zo uitputtend???:biggrin:
Wel,op dag 3 of 4 zal er wel iemand zijn die zegt, zeg ben jij niet......

Je hoeft je geen zorgen te maken over het eten,het zijn er enorme porsies heb ik gehoord,maar bijna iedereen komt vermagerd terug!:eek:

Ben je daar zeker van? :tongue:
Ik vond vorige keer dat het eten daar op niks trok...
Tenzij je elke dag zelf op Restaurant gaat. Die waren wel altijd goed.

Maar het eten dat inbegrepen zat in onze reis. :green:
Je zal ginder zeker McDonald's leren kennen... :biggrin: (ook omdat je niet altijd de tijd hebt om op restaurant te gaan).
En s'morgens van die vieze vettige Muffins krijgen. :biggrin: Hier lust ik ze graag, maar die van ginder waren slecht.

Bwa, een beetje een overlevingstocht he. :wink:
Ik hoop dat het deze keer beter zal zijn, ik heb geen speciale wensen en mag vanalles. :vork: Maar in België vind ik het toch wel wat anders.

Ben je daar zeker van? :tongue:
Ik vond vorige keer dat het eten daar op niks trok...
Tenzij je elke dag zelf op Restaurant gaat. Die waren wel altijd goed.

Maar het eten dat inbegrepen zat in onze reis. :green:
Je zal ginder zeker McDonald's leren kennen... :biggrin: (ook omdat je niet altijd de tijd hebt om op restaurant te gaan).
En s'morgens van die vieze vettige Muffins krijgen. :biggrin: Hier lust ik ze graag, maar die van ginder waren slecht.

Bwa, een beetje een overlevingstocht he. :wink:
Ik hoop dat het deze keer beter zal zijn, ik heb geen speciale wensen en mag vanalles. :vork: Maar in België vind ik het toch wel wat anders.

Haha,daarom dat iedereen afvalt :biggrin: maar wij hebben alleen ontbijt inbegrepen,dus veel restaurant natuurlijk:good:.
die McDonald zullen we we wel smiddags doen,hehe
s'avonds hoop ik toch tijd te hebben voor een goed restaurantje,dat moet toch te doen zijn zeker!!lekker eten en dan een afzakkertje :biggrin: of zie zie ik dat verkeerd?

Haha,daarom dat iedereen afvalt :biggrin: maar wij hebben alleen ontbijt inbegrepen,dus veel restaurant natuurlijk:good:.
die McDonald zullen we we wel smiddags doen,hehe
s'avonds hoop ik toch tijd te hebben voor een goed restaurantje,dat moet toch te doen zijn zeker!!lekker eten en dan een afzakkertje :biggrin: of zie zie ik dat verkeerd?

Dat zie je zeer goed zo. :biggrin:
Zo ging het ook bij mij.

Breakfast:
Stel je bij het inbegrepen continental breakfast niet te veel voor. :tongue:
Een muffin, een Toast en een appel. Met een tas koffie of thee.

Tussendoor: (beste van al) :yummie:
Ondertussen nog wat koekjes en vooral chocolade gehaald bij de supermarkt om de dag door te komen. :biggrin:

Lunch:
Tijdens de middag niet zo veel tijd dus snel wat eten...
Hangt er van af wat we tegenkomen.

Diner:
s'avonds een goeie T-Bone steak :vork:

Om effe duidelijk te maken. :biggrin:

we zijn hier weer serieus aan het zeveren he... :tongue:

vraag 1 : is dat smiddags dat we geen tijd hebben, of ook soms savonds?
een mcchicken menu gaat er altijd rap in hé :wink:

vraag 2 : ontbijt is belangrijk, die muffins zijn inbegrepen maar niet te eten.Kan je tegen betaling ook iets fatsoenlijk krijgen? want zonder eten kom ik de dag niet door. Of moet ik mij dan werkelijk uit de supermarkt voorzien om onderweg honger te stillen.

vraag 3 : als je daar bv bij grand canyon in zo een hotel zit, is daar dan altijd een supermarkt in de buurt?

aargh daar ben ik weer met mijn vervelende vragen :biggrin:

vraag 1 : is dat smiddags dat we geen tijd hebben, of ook soms savonds?
een mcchicken menu gaat er altijd rap in hé :wink:

vraag 2 : ontbijt is belangrijk, die muffins zijn inbegrepen maar niet te eten.Kan je tegen betaling ook iets fatsoenlijk krijgen? want zonder eten kom ik de dag niet door. Of moet ik mij dan werkelijk uit de supermarkt voorzien om onderweg honger te stillen.

vraag 3 : als je daar bv bij grand canyon in zo een hotel zit, is daar dan altijd een supermarkt in de buurt?

aargh daar ben ik weer met mijn vervelende vragen :biggrin:

smiddags zal je weinig tijd hebben, Je krijgt maar even om te eten. En dan wil je meestal de omgeving ook nog even verkennen.
Je kan natuurlijk anderhalf of 2 uur eten en de omgeving niet verkennen. (maar dan kan je beter thuisblijven vind ik.) :biggrin:

Waarschijnlijk kan je is sommige hotels wal wat regelen tegen betaling. Maar soms hebben ze enkel Continental Breakfast.
Maar gelukkig heb je Starbucks ook nog. Die voorkopen ook goed materiaal.
Lekker gabak, koffie, warme chocomelk en frapuchino.
En daar zal de bus regelmatig stoppen.
De gids en de chauffeur krijgen hier meestal alles gratis en hun procent omdat ze daar een bus aanbrengen. (maar dat is op de meeste plaatsen zo).

Nee, er zal niet altijd iets in de buurt zijn. Het kan dus zijn dat je op bepaalde momenten enkel in het hotel terecht kan voor het eten.
Maar dan neem ik meestal gewoon een taxi naar het bijgelegen stadje of soms is er zelfs een gratis busje dat op bepaalde tijdstippen naar het stadje gaat.

ik ben slecht bezig, alweer een post van mij die ik niet goed gepost heb:confused:
Ik vergeet altijd te bevestigen denk ik.

Gaat het daar ook ergens koud zijn?
Of kan ik best lekkere zomerse kleren meenemen?
Dat is moeilijk in te schatten hé.

ps Dirk, is de betaling in de sjakosj?

Hallo

Ik ben dus degene die deze topic gestart.

Ik heb een tijdje niet gevolg :oops:; maar ondertussen alles kunnen lezen. ZOVEEEL:good:.

Heel wat goed raad op de vragen. Want er zijn blijkbaar heel wat vragen en concerns.

Relax; take it easy. :cool:

Ik zal nu wat actiever meebabbelen. :biggrin:

Jammer dat er nog niemand gereageerd heeft die op 2 september vertrekt.
Maar ik zal tijdens de 14u durende :vliegtuigde mensen wel leren kennen zeker.

See you all later.

ik ben slecht bezig, alweer een post van mij die ik niet goed gepost heb:confused:

Je kan inderdaad best zomerse kleren meenemen, maar neem ook zeker wat warmere dingen mee voor als het even tegenzit. :wink:
Het weer is niet altijd even voorspelbaar natuurlijk.

betaling is gedaan,en geen feultoeslag:good: voorlopig toch niet!:biggrin:

Terug
Bovenaan