Hallo Allemaal,
Ik heb deze reis pas gedaan, vertrokken op 4 juli. En ik moet zeggen, we hebben een fantastische reis gehad! We hadden een hele goede groep, reisleidster en buschauffeur. We hebben zelfs meer gedaan dan wat er oorspronkelijk vermeld stond. We zijn naar een gedeelte van Route 66 geweest en hebben daar ruim de tijd gehad om daar rond te lopen, we hebben ook de stad Phoenix bezocht en zijn daarna naar ons hotel in Scottsdale gegaan. Ik denk dat alles ook te maken heeft welke gids en buschauffeur je hebt. Die van ons was in elk geval super!!! Naar mijn gevoel heb ik alles gezien wat ik wou zien. Ok, soms gaat het wat snel, maar je kan moeilijk uren naar één en dezelfde plek blijven kijken hé. Wij zijn wel via de Tioga pas gereden, deze was gelukkig open! En het is een mooie route. De helicoptervlucht boven de Grand Canyon was heel leuk en mooi.
Kortom, ik zou het aan iedereen aanraden! Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt en verwacht. Als je niet snel tevreden bent, blijf je beter thuis volgens mij... Mijn verwachtingen zijn zeker ingevuld. En als alles meezit ga ik volgend jaar de East coast eens verkennen.
Groetjes!
Aan degene die nu aan de West Coast zitten: Geniet ervan! Het is zeer snel om!
Hey Wendy,
Leuk om te horen nog eens een positief reisverslag over deze reis
De meeste reisverslagen zijn echt wel negatief:bad:
Wij vetrekken op 19sept de rest was allemaal volgeboekt...
Phoenix is bij ons wel afgelast met de reden dat het te ver omrijden was en er eigenlijk toch niet zo veel te zien was, spijtig want ik had het toch eens willen zien...
Je zegt dat je een goede groep had,was het een nederlandstalige gids?
en welke leeftijden zaten er zoal in de groep want wij zijn 30 en 27j
Ik heb zo al op andere sites gezien en de meeste mensen zijn 55 plussers,niet dat ik mij daarmee niet kan amuseren maar als er een jonger koppel bij zit is het toch wat anders vind ik.
aja en hoe groot is de groep ong?
Alvast bedankt !
Grtz...
Kristof.