rondreis West Coast

Ik heb de foto's van Kristof hier boven in zijn post bij gezet. nadat ik deze via e-mail had ontvangen.

Mooi dingen!
Mijn favorieten zijn foto 3, 4 en 5. :good: Enkel de horizon nog wat rechtzetten. :tongue::wink:

Hey Fred,

Mercikes é !
Ja ik heb er natuurlijk nog maar deze vond ik ook wel bij de mooiste :good:
Ik heb ze thuis al een paar keer op tv gezien met mijn hd componentkabel das ook wel mooi dan !:good:
alé nogmaals bedankt en grtz...
Kristof.

Ja, het houdt niet op met de foto's te bekijken hé.
Ik kan nie geloven dat het al zo lang geleden is dat wij geweest zijn.

Ik zou zo graag de reis nog eens overdoen. Maar ik weet / besef dat het niet kan.
Toch niet identiek bedoel ik dan.
Merde is dat alles daar zover van mekaar af ligt.

Ik zit ook héél fel met het feit dat ik sommige dingen graag wil overdoen.
En dit zowiezo met mijn vriend, maar vooral met mensen die me close zijn.
Ik zit maar te vertellen, maar weten die waarover ik het heb.
Ik wil dat moment delen.
En vooral dan monument valley, grand canyon, bryce ...
gewoon die hele tourbus vol vrienden en familie! dat zou wat zijn :-)

:tongue:
Ja, het houdt niet op met de foto's te bekijken hé.
Ik kan nie geloven dat het al zo lang geleden is dat wij geweest zijn.

Ik zou zo graag de reis nog eens overdoen. Maar ik weet / besef dat het niet kan.
Toch niet identiek bedoel ik dan.
Merde is dat alles daar zover van mekaar af ligt.

Ik zit ook héél fel met het feit dat ik sommige dingen graag wil overdoen.
En dit zowiezo met mijn vriend, maar vooral met mensen die me close zijn.
Ik zit maar te vertellen, maar weten die waarover ik het heb.
Ik wil dat moment delen.
En vooral dan monument valley, grand canyon, bryce ...
gewoon die hele tourbus vol vrienden en familie! dat zou wat zijn :-)

Wij gaan terug mee:good::biggrin:
Ja ge hebt gelijk veel vrienden van ons hebben de foto's al gezien en sommige dingen kan je echt nie beschrijven zoals in Las vegas da hotel the Venetian als je daar binnenkomt dan is dat San Marcoplein helemaal nagebouwd en dan dat (dak,plafond?) die blauwe lucht met die wolken juist of je buiten staat maar je staat gewoon binnen in een hotel hé:eek: as ge da int echt ziet is dat toch nog anders dan op foto of video é ! en zo zijn er nog zoveel dingen...
Monument Valley o.a Je kan da echt nie beschrijven :eek::biggrin:
Ik krijg er terug kiekevel van :tongue:
als ik er aan terug denk:good:

Grtz...
Kristof.

Hey,

Fred,Noor?
Lang geleden leven jullie nog?:confused:
Of zerre gellie terug op reis??:tongue:
Fred,gij had nog wel wa reisplannen zeker?

Grtz...
Kristof

Leven... Half... (slikt nog wat pillen voor de hoofd/keelpijn.) :frown:
Veel plannen :biggrin:
Maar ook veel werk hier... :eek:
In 2010 ga ik naar Australië voor 3 maanden.
Dat ben ik dus aan het plannen. (al een half jaar)
In 2009 zal het maar iets klein dichter bij worden waarschijnlijk. Noorwegen ofzo...
Al zou ik zou nu ook wel een reisje kunnen gebruiken, maar ik kan voorlopig niet weg.
En b.t.w het is Crisis. :tongue:

wij maken ook een rondreis langs de zuidwest coast van de VS. We gaan in augustus-september 2009. We hebben beslist dit alleen te doen, niet met een groepsreis. Met een groepsreis ben je niet vrij genoeg, alles wordt je opgelegd, die dag dat en die dag dat. Wij doen liever alles op ons eigen.
Een groepsreis heeft wel als voordeel dat je veel minder tijd in de voorbereiding moet steken.
Ik wens je alvast een prachtige reis toe, geniet ervan. Indien jullie nog tips voor ons hebben, schrijf gerust terug. Groetjes

Ik heb een reis geboekt naar het Westen van de VS met Neckermann. :good:
Het is een groepsreis. Heeft er iemand ervaring met de Neckermann groepreizen of iemand die ook deze groepsreis gaat maken?

wij gaan ook die periode en zijn 28 jaar. Dus leeftijdsgenoten zal je daar wel treffen!
groetjes

Wij hebben geboekt via ons reisbureau. Dus dan is Thomas Cook de logische verklaring, want neckermann kan je niet bij je reisbureau boeken hé?
wij wouden eerst ook 18 juli, maar dat ging niet wegens ons verlof.
Dus is het 11 juli geworden.

Ik moet zeggen dat ik al een beetje nerveus begin te worden. Het kort op.
Zo heb ik me al 100 keer de vraag gesteld van wat moet ik toch in die koffer?
Als jij goede tips hebt met wat je van plan bent hoor ik het graag.

En ook, 60+ ?? dat beangstigd mij ook wel een beetje :biggrin:
Ik hoop toch leuke leeftijdsgenoten te leren kennen. ( 27 )

Hoi,

Ik leef nog ja :good:
Voorlopig geen reisplannen.
Ik wil wel graag maaaaaar ..........Wij zijn pas verhuisd enzo, ge kent het wel, of mss niet maar het kost allemaal een hoop geld.

Ik ga in elk geval nog goed sparen om nog eens goed naar de states te gaan.
Dus mss in 2009 eens een jaartje thuis blijven, om in 2010 er nog eens goed in te vliegen?
I DONNO.
*zucht * haha.

Ik ging altijd maar gewoon op strandvakantie.
En nu vraag ik me af waarom.
En nu heb ik een vinger gekregen en wil ik een hele hand :)
Want ik heb nog zoveel niet gezien van de wereld.
Ik heb de smaak te pakken, maar nog niet de portemonnee haha.

hello all;

wat ik hier gelezen heb en gezien (de prachtige foto's) was heerlijk daar dat wij een soortgelijke groepsreis gaan maken in mei :good:, dus niet zo lang niet meer.

het enige wat ik miste was ,wat was de duur van deze reizen of heb ik dit gemist:confused:

wij hebben gekozen om met een kleine groep (max15) met twee vans ipv bussen (werd ons gezegd) deze reis te ondernemen .

hier een link van deze firma die ik na lang zoeken heb gevonden buiten de tradionele reisagentschappen :

[DLMURL]http://www.hoboreizen.be/p_208.htm[/DLMURL]

Ik had van deze firma nog nooit gehoord :confused: maar na lang surfen vind je toch heel wat firma's :good:.

Miss een tip voor jullie toekomstige reizen ,weer ééntje waar je andere met kunt vergelijken ivb met prijs enzo..

Nu nog afwachten of reizen met een kleinere groep en snellere vans ipv bussen we tijd kunnen winnen om wat meer ter plekke te kunnen blijven :confused: en te eten :biggrin:

Het is wel duurder maar dat is met al die pretparken (disnyland ,filmstudios,seaworld) die inbegrepen zijn in de prijs :smile:.

In ieder geval bedankt aan alle voor de goede tips & foto's ,was great :good:

mvg patje .

Laatst bewerkt door een moderator:
hey :)

Zijn er hier nog mensen die deze zomer de western wonders gaan bezoeken? ik ga samen met een kameraad van me :) ( 21 - 22 ) hopelijk is het gezelschap niet te "oud"
laat van jullie horen !

Terug
Bovenaan