rondrekken in portugal vanaf 18 mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter fifa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fifa

New Member
Hoihoi!!

wie heeft zin om op een lowbudged en relaxed manier het mooie portugal te gaan verkennen? De bedoeling is om rond te trekken om zo lokale cultuur en natuur te leren kennen...gewoon vertrekken en zien wat op ons af komt...voor vervoer kunnen we eventueel liften en slaping ..gewoon bij mensen thuis...ik zelf ben een sociaal en open meid uit het gentse (29j) en sta voor alle leeftijden open...zolang er humor is het ok!!:wtf:

ps: laat je iets weten, wil al boeken voor de 18 de mei

groetjes:shake:

Reisforum

Nu ik je initiele berichtje hier op het forum nog eens herlees na het telefoongesprekje verschiet ik toch een beetje.

Je berichtje bulkt van de woorden avontuur, sociaal, ontdekken, alle leeftijden,... en in het telefoongesprek zeg je dat je het toch maar vreemd vindt om te reizen met een vreemde

ter verduidelijking - op een reisforum zitten idd mensen die elkaar niet kennen en toch op zoek zijn naar een leuke reisgezel ;-)

wilde je dat gewoon even laten weten, omdat het gesprek niet echt overeenkomt met hoe je je in je bericht profileert

Nogmaals, iedereen is vrij in doen en laten, maar je neemt een bocht van haast 180 graden :-)

zonnige groet,

Ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan