rustig co-verblijf in centraal Portugal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trekker

New Member
Hallo.
Ik ben een dynamische 62-jarige man uit het Gentse. Ben de blijde eigenaar van een een leuk off-grid stulpje in de heuvels van de Serra de Estrela, buurt Gouveia. Heel rustig gelegen op een heuvelflank met een kabbelend beekje, een heerlijke omgeving om tot rust te komen.
Ik ga er weer naar toe tussen 26/10 en 6/11. Vriendin en andere mensen die soms meegaan, zijn niet beschikbaar dan.
Ik hou me daar bezig met lange wandelen in de buurt (de Serra de Estrela is een prachtig te weinig bekend wandelgebied), pogingen om bomen te planten op de heuvel, onderhoud van het off-grid huisje. Daartussen soms ook wat afstandswerken.
Het huisje heeft normaal stroom, warm water, een houtkachel.
Ik heb een gasten-slaapkamer voor 2 op overschot. Zoek aangename compagnie in de vorm van 1 of 2 personen M/V of stel. Wel met behoud van eigen tempo / privacy.
Ik vlieg op Porto, van waaruit ik met een eigen wagen naar mijn stulpje rijd (ca 2.5h rijden). Meerijden kan eventueel. Anders mogelijkheid bus en ophaling op af te spreken plaats door mij.
Iemand zin ?
Groet
Piet

Hallo Piet, ik ben een aspirant pensionado en ben zeer geïnteresseerd om in het zuiden te overwinteren. Ik ben ook een klusser, wellicht is dat een combi. Lijkt het je leuk om kennis te maken, dan stel ik mij voor en kijken we of er een klik is?

Hallo, ben eveneens een 62 jarige (vrouw)uit het Gentse en zou heel graag het binnenland van Portugal leren kennen.
Eenvoud, rust, zwerven in ongerepte natuur zijn heilig.
Mocht je ergens in het voorjaar van 2025 een medereizigster zoeken, die jouw privacy respecteert, dan zou ik super blij zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan