Samen backpacken Azie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isaa

New Member
Hoii! Mijn naam is Isa en ik ben 21 jaar oud, ik ben in juni klaar met mijn opleiding en ik zou graag vanaf september 2023 willen gaan backpacken in Thailand, Filipijnen, Australie etc.
Het idee dat ik aan deze reis alleen begin houdt me een beetje tegen en vind ik eng..😅 ik zou het daarom heel leuk vinden om een reisbuddy te vinden!!

Als je nu denkt, dit is iets voor mij, stuur me een berichtje!!

Groetjes,

Isa

Hoi!
Ik ben Ymke, 22 en dit jaar klaar met mijn bachelor. Het lijkt me super leuk om vanaf september te gaan reizen en om dit samen te doen!!

Heyy Isa!
Ik ben joyce, 20 jaar. Ik neem na de zomervakantie een tussenjaar tussen mijn bachelor en masters en het lijkt mij daarom heel leuk om op reis te gaan naar voornamelijk azie met iemand!

Heyy Isa!
Ik ben joyce, 20 jaar. Ik neem na de zomervakantie een tussenjaar tussen mijn bachelor en masters en het lijkt mij daarom heel leuk om op reis te gaan naar voornamelijk azie met iemand!
Heeyy Joyce,
Wat is je insta? Dan kunnen we misschien kijken of we samen kunnen als je dat leuk vindt!

Hety Ymke! Mijn insta is joycerebeccax, het lijkt mij heel leuk om te kijken of we samen kunnen gaan :)
Hoi Ymke en Joyce,
Mijn naam is Maret, bijna 19 jaar oud en ik ben ook opzoek naar iemand om mee te backpacken door Azië. In juni ben ik klaar met mijn opleiding in Groningen. Zouden jullie het leuk vinden om te kijken of we misschien met 3 personen kunnen gaan?😊

Hoi Ymke en Joyce,
Mijn naam is Maret, bijna 19 jaar oud en ik ben ook opzoek naar iemand om mee te backpacken door Azië. In juni ben ik klaar met mijn opleiding in Groningen. Zouden jullie het leuk vinden om te kijken of we misschien met 3 personen kunnen gaan?😊
Hoi!! Heel leuk idee! Zou je je insta kunnen sturen, dan kunnen we misschien een groepsapp maken!

Hoi dames, hebben jullie de reis inmiddels een beetje geplanned? Ik wil graag richting Thailand in September/oktober maar dit lijkt me veel leuker om met een groepje te doen ! Is er nog een plekje?

Hoi Anish, bedankt voor je reactie. Wij hebben hier contact over gehad en besloten dat we het reizen nog even uitstellen. Succes verder met zoeken!
Groetjes Maret

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan