Dolfijn007
New Member
Hallo iedereen,
Ik ben wel in voor een experiment: stel me voor dat we samen vakantie vieren in mijn huis in Italië (ter hoogte van Rome).
Wat zou ik ideaal vinden?
Ik heb het voorstel om elkaar vóór de vakantie nog te ontmoeten...... Ik ga 8 juli vertrekken.... dus wacht niet te lang.
Voor meer info of vragen post je hier maar iets.
Tot ziens in bella Italia, dolfijn007
Ik ben wel in voor een experiment: stel me voor dat we samen vakantie vieren in mijn huis in Italië (ter hoogte van Rome).
Wat zou ik ideaal vinden?
- een groep van 4 tot 6 singles, mannen en vrouwen
- gevarieerde leeftijd tussen de 40 en 54 jaar
- sociale levensgenieters met humor en een positieve / zorgzame instelling (naar elkaar)
- 7-9 dagen samen: ±31 juli t/m 7 augustus.
- samen vakantievieren, genietend van elkaar, van huis-tuin-zwembad, de Adriatische zee, zonnige dagen, de meest zuiver lucht, rust, het authenthieke Italiaans dorpje, etc. etc. Het gebied is niet toeristisch, behalve in Termoli (Italianen).
- en voor diegene die niet van allen maar stilzitten houdt: er is vast wel iets samen te klussen.
- kosten? De vlucht Weeze (Düsseldorf) – Pescara v.v., samen delen van de leefkosten en de gwe kosten
Ik heb het voorstel om elkaar vóór de vakantie nog te ontmoeten...... Ik ga 8 juli vertrekken.... dus wacht niet te lang.
Voor meer info of vragen post je hier maar iets.
Tot ziens in bella Italia, dolfijn007