Scandinavië of een andere Europese bestemming

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emeki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Emeki

Member
Hallo allemaal

Ben je ook opzoek naar een reisgenootje? Ga dan niet verder en lees eerst rustig mijn berichtje :-).

Ik ben een jonge vrouw van 28 jaar die in de Antwerpse kempen woont. Ik zou graag een rondreis willen maken in het noorden van Finland en Noorwegen. Daarom ben Ik ben opzoek naar 2-3 mensen die met mij mee willen gaan. Leeftijd, man, vrouw maakt niet uit. Het liefste zou ik in de periode van de eind juni/begin juli willen gaan zodat we ook kunnen genieten van de middernachtzon. Ik heb ergens een reisroute gevonden die er best interessant uitziet maar ik zou hier en daar nog een paar dingetjes veranderen. Ik kan max. 3 weken verlof na elkaar nemen.

Ik sta ook open voor andere ideeën en bestemmingen.

Tot snel
Emeki

hey Emeki

Ik ben een jonge man van 28 uit Kinrooi.
Ik droom er al lang van om naar Noorwegen te gaan. Maar het is er tot nu nog niet van gekomen.
Dus je oproep hier op reisforum spreekt me wel aan. En de periode eind juni/ begin juli is ook ideaal voor mij.

Welke reisroute had je in gedachten?

Je mag me altijd iets laten weten. ( [email protected])

hopelijk tot snel

Geert

Ik heb ook wel interesse!
Ik denk niet dat ik nog de volledige 3 weken verlof kan nemen. Eerder 2 a 2,5.
Periode is voor mij ook goed.

Ik ben 27 en woon in de Antwerpse Kempen.
Jullie kunnen me bereiken op [email protected]

Tot binnenkort!

Hallo folkens,

Ik zie dat jullie zin hebben om naar Noorwegen te gaan? Zeker aan te raden, prachtige natuur, rustig en gene stress! :-)
Al in gedachten hoe jullie naar daar gaan? Met de wagen? Vliegtuig? En aan welke route hadden jullie gedacht?

Tot horens , Stijn

Hoi Stijn,

Emeki zag het zelf niet zitten om de reis te doen (te weinig financiën).
Ikzelf kan nog voor een 10 dagen on the road / on the plane.
Geert heb jij nog zin om te gaan?

Jullie laten het maar horen.
Groetjes,
Iris

Ik wil nog altijd graag gaan. Als we met 4 mensen kunnen gaan dan is het al een stuk goedkoper. Ik heb op de website van scanbrit een 24 daagse rondreis gevonden via Zweden & Noorwegen. 10 dagen vind ik wat te kort om naar Noorwegen te gaan. Als je wil stuur ik de link eens door

Mieke

Hoi,

ik heb ook zin om deze zomer is naar het Noorden te trekken - voorlopig nog geen reisgenootjes. Periode : enkel in juli beschikbaar.
Laat maar iets horen als er nog interesse is !

Grtz Roel - 33 M

Hej hej
Een roadtrip in Scandinavië daar ben ik ook voor te vinden. Ik heb het zuidelijke gedeelte van Noorwegen en Zweden reeds gezien en wil meteen opnieuw gaan. Het heeft echt mijn hart gestolen. Het noordelijke deel spreekt me echter ook enorm aan. Ik kan echter niet in juni en begin juli (wel vanaf 9 juli tot +- eind aug).
De route van buroscanbrit vind ik echter maar niks: zo veel kms. Je gaat vooral veel in de auto gezeten hebben en weinig gedaan hebben. Je kan daar immers bijna nergen 120 rijden.
Als je met de auto gaat en kampeerspullen meeneemt kan je wildkamperen of gewoon stoppen aan een camping. Er zijn er heel wat in Scandinavë.
Als er nog wat plaats over is in de wagen voor wat etenswaren, dan moet het zelfs zo zot duur niet worden.
Samen op voorhand een route uitstippelen, opzoekingswerk doen naar mogelijke activiteiten (wandel, fiets, kano,..) en je bent weg voor 2 à 3 weken.
Laat maar horen.
hejdå
Reskamrat (V, 35j, regio Gent)

Hej hej,

Eten meenemen is eigenlijk niet zo nodig, toch niet in Zweden, alleen sterke drank is er eigenlijk duurder dan hier maar gewoon eten zelfde prijs of zelfs beterkoop en lekker. Ben ook al paar keer (veel keer) in Zweden geweest en 2 keer in Noorwegen. Heb ook al een gastenverblijf gebouwd in Zweden en ken er ook al wel een aantal mensen. Ik ga zowieso vanaf half juli naar Zweden. Ben er vorig jaar één avond naar een festival geweest en dat beviel mij zo goed dat ik dit jaar van plan ben om het hele weekend te gaan en daar dan ook op de camping te verblijven. Reskamrat ik zie dat jij vanaf half juli kan, bij mij is het ook zoiets, dus mss kunnen we wel samen gaan. Zie dat je ook een beetje Zweeds spreekt of doe je maar alsof, ik versta het ook wel redelijk en praten lukt ook wel een beetje, zou toch moeten na 4 jaar zweeds gevolgd te hebben.

Ik hoor het wel, hälsningar Filip (m, 37 år gammal, limburg)

ik ben samen met 2 kameraden van 11 tot en met 25 juli in noorwegen (lofoten) voor te kamperen en een festival. prachtige streek met veel natuur.
als het lot jullie daar brengt altijd welkom om mee te kamperen. ons plan wat we allemaal gaan doen is min of meer al vastgelegd maar niet heel strikt.
ben 26 jaar en de 2 anderen zijn rond de 30.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan