Reisgenoten gezocht
Hallo Peter,
Ik heb je drie weken geleden een mail gestuurd, maar ik heb nog steeds geen antwoord. Is je mailadres juist gespeld ?
Ik zal mijn vraag nog eens herhalen en dan kun je via dit topic antwoorden. Ik ben Gino en ik woon tegen Gent. Ik ben 5 jaar achtereenvolgens op ski-reis geweest en ik heb 3 jaar les genomen. Mijn vrouw vindt skiën niet meer leuk (te koud), dus zoek ik iemand waarmee ik kan meegaan, het liefst met de wagen. Ik heb 2 weken verlof eind Januari( Feitelijk de eerste 2 weken van Februari).Graag zou ik weten waar je juist naar toe gaat in Alpe D'Huez, want die All-In( ski pass, drank, volpension en logement) voor de prijs van 490 euro kan ik moeilijk geloven. Is die reis via een reisagentschap en zo ja via dewelke? Als alles klopt ben ik zeker geïnteresseerd om mee te gaan. Als je tenminste nog plaats hebt. Misschien kan ik zelfs nog iemand vinden, maar dat weet ik pas op het einde van deze week. Ps: Een wagen heb ik niet, die heeft mijn vrouw nodig. een antwoord zou fijn zijn, want het begint serieus te kriebelen voor te gaan skiën.
Met vriendelijke groet,
Gino