Ski - Alpe D'huez 29/01

Status
Niet open voor verdere reacties.

jalabert

Member
Hallo, Ski en snowboarder

wij zijn op zoek naar 2 reisgenoten voor een weekje Alpe D'huez. Vertrek zat. 29/01/2011 en terug 5/02/2011. Aldus 6 volle dagen skiën/snowboarden en geen slaapbus. Ik kan zonder problemen 4 personen meenemen met mijn wagen, zo kunnen we de reiskosten door 4 delen (+/-50euro).
Het verblijf bestaat uit een 2 kamer appartement met formule all in (Vol pension met 1/4 liter wijn bij het eten en gratis drank van 16 tot 23 uur in aanpalend hotel/café).
De prijs van het verblijf inclusief skipas(215 euro) komt op 490 euro per persoon. Wij zijn beiden skiërs van goed niveau. Wij komen alle pistes naar beneden. Ik ben 49 jaar en mijn collega is 42 jaar. Ben je goede (aprés) skiër/snowboarder en ben je geïnteresseerd ? Laat mij iets weten, want ik denk dat aan deze prijs alles vlug zal volgeboekt zijn. Je kan mij hier bereiken of op mijn e-mailadres [email protected]

Met vriendelijke groeten,:good::tongue:
Hertegonne Peter

Laatst bewerkt:
Ski - Alpe D'huez (1 ste week van Februari)

Hallo, iedereen.

Heb nog steeds geen niemand gevonden, althans nog niets concreets en de tijd begint te dringen. Ik vrees dan ook terecht , dat ik een andere en duurdere formule zal moeten zoeken als in geen concrete reacties krijg. Ik begrijp het niet goed, want de prijs (All-in) is echt onklopbaar. Ik wacht nog een beetje af(een 10 tal dagen). Heb ik dan nog steeds geen 2 kandidaten gevonden, dan ga ik op zoek naar een alternatief.

Dus, shoot

Ski Alpe D'huez

Goeie avond, Peter

Ik ben erg geïnteresseerd om mee te gaan. Mijn naam is Lena en ik ski al 20 jaar. Ik kom alle pistes naar beneden(ook de zwarte) zonder problemen. Misschien kunnen we eens afspreken om de details te bespreken, zodat de reis wat concreter wordt. Als dat goed is voor jou, tenminste.

Groetjes,
Lena

Hey Lena,

Bedankt voor je concrete interesse, ik ga het zeker eens bekijken voor af te spreken en eventueel te boeken. Ik moet noodgedwongen mijn plannen een beetje aanpassen, want mijn collega heeft afgezegd met zware rug problemen (Moet geopereerd worden). Verschillende mensen hebben me reeds gecontracteerd via mijn mailadres. Ik heb nog niets concreet, maar ik denk dat ik op het einde van de week meer weet. Stuur je mailadres eens door en hou je zeker op de hoogte hoor Lena.

Groetjes,
Peter:good:

Reisgenoten gezocht

Hallo Peter,

Ik heb je drie weken geleden een mail gestuurd, maar ik heb nog steeds geen antwoord. Is je mailadres juist gespeld ?
Ik zal mijn vraag nog eens herhalen en dan kun je via dit topic antwoorden. Ik ben Gino en ik woon tegen Gent. Ik ben 5 jaar achtereenvolgens op ski-reis geweest en ik heb 3 jaar les genomen. Mijn vrouw vindt skiën niet meer leuk (te koud), dus zoek ik iemand waarmee ik kan meegaan, het liefst met de wagen. Ik heb 2 weken verlof eind Januari( Feitelijk de eerste 2 weken van Februari).Graag zou ik weten waar je juist naar toe gaat in Alpe D'Huez, want die All-In( ski pass, drank, volpension en logement) voor de prijs van 490 euro kan ik moeilijk geloven. Is die reis via een reisagentschap en zo ja via dewelke? Als alles klopt ben ik zeker geïnteresseerd om mee te gaan. Als je tenminste nog plaats hebt. Misschien kan ik zelfs nog iemand vinden, maar dat weet ik pas op het einde van deze week. Ps: Een wagen heb ik niet, die heeft mijn vrouw nodig. een antwoord zou fijn zijn, want het begint serieus te kriebelen voor te gaan skiën.

Met vriendelijke groet,
Gino

hallo Gino57

hallo,

Ik heb je mailtje wel degelijk ontvangen hoor Gino en ik heb je ook een antwoord gestuurd. Misschien is jouw adres niet correct. Als een mail niet toekomt, krijg je normaal gezien een bericht en dat heb ik niet gekregen. Dus??
Maar goed, de prijs die ik zeg is wel degelijk de juiste en het is via ski-world. Voorlopig heeft 1 persoon (Johan 41 jaar en ervaren skiër) mij zijn deelname bevestigd. Ik heb Dinsdag 14 december een afspraak met 2 andere personen die waarschijnlijk mee gaan. Ik heb naar ski-world gebeld en de All In formule is bijna volgeboekt, hebben ze mij gezegd. Dus als je wil mee gaan, moet je er vlug bij zijn. Ik laat je zeker deze week nog iets weten, waarschijnlijk Donderdag.

Zijn er nog liefhebbers, laat het mij weten via dit Topic, want mijn mailadres die op dit forum staat, werkt niet meer.

Groetjes Peter

Hallo Gino en andere liefhebbers

Hallo Iedereen,

Ik heb 2 personen gevonden die meegaan, maar misschien met hun eigen auto. Dus het appartement zit vol, maar ik heb mogelijk wel nog 2 plaatsten in mijn wagen om naar Alpe D'Huez te rijden. Ik rij met een Grand Scenic, dus ruimte genoeg. Ik heb op een ander forum 1 persoon(man), die interesse heeft. Je kan eventueel nog een studio (3 pers bezetting 2 pers) huren bij ski-world, dat is dezelfde organisatie waar ik met mee ga. De prijs per persoon komt op 555 euro ALL IN. Dezelfde formule als beschreven in dit topic. Neem eens een kijkje op ski-world en midden volgende week weet ik of de 2 plaatsen in mijn wagen nog vrij zijn. Dus Gino en/of andere liefhebbers, laat me iets weten als het jullie interesseert.

Ski-Groetjes,
Peter

Ski - Alpe D'huez 29/01, wagen volzet

Gino, rozeke en andere liefhebbers,

De plaatsen in mijn wagen zijn volzet. Als er nog mensen willen meegaan, neem dan een kijkje op ski-world. Er zijn nog plaatsen op de bus( vertrek 28/01) of met eigen wagen (vertrek 29/01).

Ski-groetjes,
Peter

Hey Peter,

Ik vertrek misschien ook naar Alpe d'Huez met ski-world. Ik heb gezien dat er nog plaats is en ik wacht nu op mijn collega. Hij heeft zijn verlof aangevraagd voor de 1ste week van Februari, maar hij zal pas volgende maandag(17/01) weten of hij verlof krijgt. Ik heb gezien dat ski-world enkel naar Vaujany gaat. Zitten jullie daar ook en waar zitten jullie ergens(verblijfplaats)?

Mvg

Gino

Ski Alpe D'huez

Hey Gino,

Wij zitten zoals alle personen die met ski world naar Alpe D'huez gaan in Vaugany, meer bepaald in Résidence Le Dôme des Rousses all inclusive. Op de site van ski world, vind je alle verdere informatie. Mocht je ook gaan deze periode, geef me dan een seintje voor 27 Januari. Ik stuur je dan mijn gsm nummer eens door, zodat we elkaar daar kunnen treffen .

Groetjes,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan