Ski-partner gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankiedos

New Member
Ben een fervent skiliefhebber (geen -hebster) en 't begint weer te kriebelen. De periode waarin ik kan gaan is de week voor krokus ofwel de krokusvakantie zelf (liever niet: dat merk je aan de prijzen) of de week erna. Ben een gevorderd skiër maar doe absoluut geen zotte toeren (meer - ben ondertussen een prille veertiger). Genieten op een rustige manier. Dus ook een niet gevorderde skiër mag zich zeker aanbieden. Waarom zoek ik iemand? Singlekamers zijn namelijk ofwel niet beschikbaar ofwel veel te duur. Het blijft een feit dat als je met twee reist, je de beste prijzen kan krijgen. Ik rijd liever niet zelf: busreizen heb ik meer dan genoeg gevonden op het internet. Ik moet wel toegeven dat ik enkel naar de grotere skigebieden kijk (vanaf 150 km piste) en ook wel naar de rustigere après-ski (ben helemaal geen tafelspringer) zoals wellness etc. Iemand, die ook zin heeft, geeft een gilleke en dan zal ik eens doorsturen wat ik al gevonden heb op het internet.

Frankie,
ik zit met zelfde probleem /+ wensen ivm ski - wil ook af en toe met georganiseerde reizen op shortski gaan
gelieve mij op de hoogte te houden v uw toekomst plannen - voorgestelde weken passen mij nu niet direct ..
Ik zou wel volgende week weg willen voor shortski (4d) vertrek woensd of dond NM laatste dag retour rond 15u - hier zou ik met eigen wagen rijden.
Richting ifv komende sneeuwval
Van waar ben jij ? ik woon in Zwevegem M-52j
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan