Ik ben er vrij zeker van dat er leeftijdsgenoten (ikzelf m-27 jaar) zijn die ook nog de laaste week van maart willen gaan skiën/ snowboarden.
Alleen ze vinden natuurlijk dat is de opgave .... Dus wie gaat er mee van 24 maart - 31 maart?
-> Ik zoek tussen 1 à 3 medereizigers of meer???
Waar?
Ik stel voor: Val Thorens: sneeuwzekerheid en ruime uitgaansmogelijkheden indien gewenst. Andere suggesties mogen ook!
Après-ski? JA!
Ik zelf ben nogal naast het skiën een après skiër
. Dus vooral op de piste (vb ValTho: 360 en La Folie Douce vanaf 16u). Savonds nog weggaan ligt eraan hoe vermoeiend de dag was enzo ... .
Hoe?
Ik stel voor via een reisorganisatie samen een app te boeken. Tenzij betere suggestie?
Wanneer? - Snel reageren !!
We zouden zo snel mogelijk concreet moeten worden dus daarom snel reageren aub zodat we snel kunnen beslissen! Als je interesse hebt stuur ik je mijn facebook pagina (of mss maak ik een faceboekgroep) en kunnen we kennismaken.
Alleen ze vinden natuurlijk dat is de opgave .... Dus wie gaat er mee van 24 maart - 31 maart?
-> Ik zoek tussen 1 à 3 medereizigers of meer???
Waar?
Ik stel voor: Val Thorens: sneeuwzekerheid en ruime uitgaansmogelijkheden indien gewenst. Andere suggesties mogen ook!
Après-ski? JA!
Ik zelf ben nogal naast het skiën een après skiër
Hoe?
Ik stel voor via een reisorganisatie samen een app te boeken. Tenzij betere suggestie?
Wanneer? - Snel reageren !!
We zouden zo snel mogelijk concreet moeten worden dus daarom snel reageren aub zodat we snel kunnen beslissen! Als je interesse hebt stuur ik je mijn facebook pagina (of mss maak ik een faceboekgroep) en kunnen we kennismaken.
Laatst bewerkt: