skiën tijdens krokus- of paasvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet48

Member
Graag zou ik een weekje gaan skiën tijdens de krokus (13/02/2015) of tijdens de paasvakantie (04/04/2015).
Liever doe ik dit niet alleen. Zijn er mensen die interesse hebben.. ? Ik ben veel meer skiër dan "après-skiër;)

Dag Piet
Ben je nog steeds op zoek naar een reispartner?
Ik ben 22jaar en ben een enthousiaste snowboarder die graag heel de dag op de piste vertoefd.
Ik zou graag een zo goedkoop mogelijke skireis doen in de krokusvakantie.

Groeten

Lander

Hay
Graag zou ik een weekje gaan skiën tijdens de krokus (13/02/2015) of tijdens de paasvakantie (04/04/2015).
Liever doe ik dit niet alleen. Zijn er mensen die interesse hebben.. ? Ik ben veel meer skiër dan "après-skiër;)
hay piet...will graag week skien...us het noch actuel?

Hallo Nevresa,
Tijdens de eerste week van de paasvakantie zou eventueel nog kunnen. Van waar ben je en kan je goed skiën ?

Ik kom uit bosnie.....het is mijn 3de jaar skien...maar het gaat goed...behalve zwarte piste...neest dode doe ik...maar wild ben ik niet....ik hou van hele dag skien ...

Woon je n in België en hoelang al ? En waar woon je ? Als we zouden gaan, wil ik jou zeker eerst eens ontmoeten.

Nog iemand voor skiën in de paasvakantie? Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor eerste week! Ik ben 32 en skiër (alle pistes, vooral blauw en rood, maar das afhankelijk van het gebied).

Nog iemand voor skiën in de paasvakantie? Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor eerste week! Ik ben 32 en skiër (alle pistes, vooral blauw en rood, maar das afhankelijk van het gebied).
Hallo fini,
Heb je concrete plannen ? Heb je locatie ? Vervoer ?

Het enige wat concreet is, is dat ik verlof heb :-) Vervoer: dat lijkt mij afhankelijk van wie er evt meegaat. Locatie: zelf ben ik tot nog toe vooral in Frankrijk geweest, maar ik zie Oostenrijk gerust ook wel zitten. Zolang het maar een groot gebied is en nog voldoende goede sneeuw begin april (bv les 3 vallées, heb ik in april al es gedaan). Had jij al ideeën?

Hoy Piet,

Ik wil nu de veertiende reeds vertrekken voor een week. Maar zit met hetzelfde probleem als jou. Alleen. Zegt gezamenlijk skiën je iets of ben je geboden aan de paasvakantie?

Frans

Hoy Piet,

Ik wil nu de veertiende reeds vertrekken voor een week. Maar zit met hetzelfde probleem als jou. Alleen. Zegt gezamenlijk skiën je iets of ben je geboden aan de paasvakantie?

Frans
Beste Frans,

Voor mij lukt het de 14de maart in principe niet.

Groeten,

Piet

Het enige wat concreet is, is dat ik verlof heb :) Vervoer: dat lijkt mij afhankelijk van wie er evt meegaat. Locatie: zelf ben ik tot nog toe vooral in Frankrijk geweest, maar ik zie Oostenrijk gerust ook wel zitten. Zolang het maar een groot gebied is en nog voldoende goede sneeuw begin april (bv les 3 vallées, heb ik in april al es gedaan). Had jij al ideeën?
Nee, ik heb geen concrete ideeën. Misschien is Frankrijk het meest aangewezen : daar heb je meer hoger gelegen skigebieden.

Indien we echt willen gaan, is het best dat we elkaar eens zien. Dan kunnen we ook concreet afspreken, als we het beiden zien zitten.

Hallo Piet en Fini,

Ik vroeg me af of jullie uiteindelijk een skireisje hebben geboekt? En of er nog een plaatsje vrij is? Heel last-minute allemaal maar ik sta plots te popelen om te gaan skiën...

Groetjes, Els

Laatst bewerkt:
Hoi ik heb iets geboekt met een aantal andere mensen, maar ik vrees dat het moeilijk zal zijn om nu nog aan te sluiten... We hadden al het laatste appartement in het complex en de bussen zijn intussen ook verdeeld, vrijdag vertrekken. Hopelijk vind je toch nog iets.

Ik ging er al van uit dat de kans op slagen maar heel miniem was :-)
Toch bedankt voor je reactie en een hele fijne reis gewenst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan