skigenoot gezocht voor shortski 17 tot 22 jan

Status
Niet open voor verdere reacties.

k4a4r4e4n

New Member
Hoi,

Ik zoek een skigenoot (m/v) om een shortski te doen vlak na mijn laatste mondeling examen.
Vertrek donderdag avond 17 jan - terug dinsdag morgen 22 jan

Ik heb een paar dingen gevonden tussen de 250 en 300 euro
(bus - skipas - hotel HP) in La plagne

Iemand interesse?

Grtz Karen

Hey Karen,

Zou er heel graag is even tussenuit willen en heb wel interesse om met jou mee te gaan :o)

Iets over mezelf: Ben net 24 jaar geworden. Ben afgestudeerd in juni. Werk als zelfstandige en kan mijn vakantieperiode zelf kiezen, dus jouw voorgestelde periode moet wel lukken ;o) Ben afkomstig van regio Leuven.

Kun je mij misschien de site geven van de reis/reizen die je gevonden hebt?

Je mag altijd mailen naar [email protected] om wat verder af te spreken.

Doeiz,
Anneleen

Hey karen en anneleen

Wij zijn met een groep van 3 mensen die nog 1 of meerdere personen zoeken om de week van 19 tot 26 januari te gaan skien, zal ong 300/350euro per persoon zijn , waarschijnlijk in frankrijk, trois vallees, paradiski of le grand massif, moest je interresse hebben mag je altijd een mailtje sturen naar [email protected]

groetjes steven

Hey

Lijkt me ook interessant. Heb wel al van Karen vernomen dat ze enkel heel specifiek kan van 17 tot 22 januari... Ik ga het zaterdag verder bekijken, is momenteel nogal druk met het werk...
Gaan jullie met de auto? Of bus? Chalet gehuurd?
Wat is er allemaal inbegrepen in die 300/350€?

Doeiz
Anneleen

Hoi Anneleen

Wij gaan naar de snowcase van studio brussel in avoriaz frankrijk
Hebben nu een reis gevonden die 365euro perpersoon kost daar is inbegrepen de skipas en de logies, voor de busreis betaal je 149euro extra en gaan dan waarschijnlijk met de auto gaan.

groetjes
steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan