Hallo,
Zelf zou ik het liefst met de bus gaan naar een hotel of appartement in half pension (als er iemand anders wil rijden is dat ook goed, maar zelf rijd ik niet ).
Grtz
Ik ga elk jaar skiën in de Franse Alpen. Ik beschik over een appartement op de skipiste. Ik ben nog op zoek naar skiërs die wensen mee te gaan. Het appartement is basic maar met ingerichte keuken en badkamer, TV, zonneterras... ; De skireis is goedkoop en toch gezellig en het appartement bevindt zich in een groot skigebied.
Ook van mijnentwege interesse voor skireisje in de periode feb-mar.
'k ben van het leuvense
(weet wel niet hoe je via deze sites best contact opneemt, maar uw email in de berichten zetten lijkt me geen goed idee)
grts
nee amper drie dagen maar omdat er redelijk wat collega's in een carnavalgroep zitten is de krokusvakantie een slechte periode voor anderen ook verlof te nemen.duurt aalst caranval een volledige maand maart of wat ?
bvb. periode 19-26 maart (dan kunt ge best wel een sneeuwzeker gebied nemen, maar ge hebt ook meer kans voor zonnige dagen)
Gezien bij 2 mensen al vastgelopen is, proberen op een weekdag af te spreken, woe of vrij bvb. (ik ben vaak op do bezet vandaar)Ik heb 3 mogelijke tijdstippen opgegeven op alle zaterdagen vanaf volgend weekend tot de week voor Kerstmis.
[DLMURL]http://www.doodle.com/bc86pgf5277rekpg[/DLMURL]
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?