skipartner gezocht Frankrijk feb/maa

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yasa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben Vanessa, 29v en van Herentals/Antwerpen. Ik ski en zou ook graag nog wat lessen nemen, maar dat hoeft de rest natuurlijk niet te doen.
Direct afspreken is voor mij niet echt nodig, het zou toch pas voor eind februari zijn. Voor mij maakt het niet zoveel uit, dus als jullie een leuke aanbieding vinden, hoor ik het wel.
Zelf zou ik het liefst met de bus gaan naar een hotel of appartement in half pension (als er iemand anders wil rijden is dat ook goed, maar zelf rijd ik niet ). Ik ben zeker niet van plan op vakantie nog te koken en elke avond een ander restaurant zoeken, word je ook snel beu. Twee jaar geleden ben ik met ski kot op reis geweest in een appartement in half pension en dat is mij
zeer goed bevallen. Wij waren toen met negen personen en hadden drie appartementen van drie personen. Dat hoeft dus niet één grote chalet te zijn, je kan evengoed aparte kamers nemen.

Grtz

Hallo,

Zelf zou ik het liefst met de bus gaan naar een hotel of appartement in half pension (als er iemand anders wil rijden is dat ook goed, maar zelf rijd ik niet ).

Grtz

Daar heb je inderdaad een punt Vanessa, met de bus kom je in elk geval een stuk uitgeruster toe op je bestemming en kan je als het ware meteen de piste op indien je 's morgens ben aangekomen toch.

David :cool:

Nog meer mensen die intresse hebben in wintersport vakantie in feb/maart??:tongue:

Post hier

- leeftijd
- plaats waar je ongeveer woont
- ski/snowboard

Greetzzz Danny

skivakantie

Ik ga elk jaar skiën in de Franse Alpen. Ik beschik over een appartement op de skipiste. Ik ben nog op zoek naar skiërs die wensen mee te gaan. Het appartement is basic maar met ingerichte keuken en badkamer, TV, zonneterras... ; De skireis is goedkoop en toch gezellig en het appartement bevindt zich in een groot skigebied.

Ik ga elk jaar skiën in de Franse Alpen. Ik beschik over een appartement op de skipiste. Ik ben nog op zoek naar skiërs die wensen mee te gaan. Het appartement is basic maar met ingerichte keuken en badkamer, TV, zonneterras... ; De skireis is goedkoop en toch gezellig en het appartement bevindt zich in een groot skigebied.

Mogen wij weten in welke regio dat appartement gelegen is ??

Ook van mijnentwege interesse voor skireisje in de periode feb-mar.

'k ben van het leuvense
(weet wel niet hoe je via deze sites best contact opneemt, maar uw email in de berichten zetten lijkt me geen goed idee)

grts

Ook van mijnentwege interesse voor skireisje in de periode feb-mar.

'k ben van het leuvense
(weet wel niet hoe je via deze sites best contact opneemt, maar uw email in de berichten zetten lijkt me geen goed idee)

grts

Voor spam is het idd geen goed idee. Via privé berichten mss anders en mail zelve.
Het is ondertussen ook al half november dus we gaan wel eens moeten beginnen denken aan waar en wanneer en hoelang. Ik veronderstel dat niemand zomaar verlof krijgt als hij of zij even met de vingers eens knippert.

David

intersoc

Hallo,

De cm organiseert een reisje voor 20 en 30-ers van 5 tot 12 feb. De prijs is schappelijk en ik ben al in dat hotel in valmeinier geweest als vrijwilliger en
het is daar heel leuk. Je moet maar eens kijken op de site www.intersoc.be en dan intersoc enjoy. Iemand zin om mee te gaan?

Grtz,
Vanessa

ziet er inderdaad leuk uit ja, ben je al eens gaan skiën met hen Vanessa ??
Ik ben wel niet aangesloten bij de CM maar dat mag of kan geen probleem zijn zeker ??

Zowiezo wordt het voor mij maart.
Ik ken mensen die met CM al geweest zijn (Zinal en Leysin), en reden waarom CM was voor de opvang van hun klein mannen.
Meestal ook rustig gelegen. Wellicht voor après ski iets minder, al kan ik mij vergissen.

Anders proberen ergens af te spreken om te zien hoe of wat :
Er waren mensen van Aalst, Herentals, Aarschot .
Mechelen is redelijk centraal gelegen (misschien zo ne droodle starten), als ik me goed herinner is er aan station mechelen nekkerspoel een café/restaurant (volgens mij cf. google d'afspraak Keizerstraat 23, 2800, Mechelen, Antwerpen)

voor mij zal het februari moeten worden wegens de carnaval in Aalst in maart en dat is natuurlijk voor de echte Ajoinen verlof he in de krokus. tot twee weken voor het krokus verlof lukt nog.

David

duurt aalst caranval een volledige maand maart of wat ?
bvb. periode 19-26 maart (dan kunt ge best wel een sneeuwzeker gebied nemen, maar ge hebt ook meer kans voor zonnige dagen)

Misschien nog een optie

... Skifriends is niet zo heel duur. Bijvoorbeeld Zillertal ergens voor de Krokusvakantie in Februari.

Vind het wel een goed idee om ergens af te spreken want intussen zijn er toch al heel wat geïnteresseerden.

Groetjes,
Caroline

duurt aalst caranval een volledige maand maart of wat ?
bvb. periode 19-26 maart (dan kunt ge best wel een sneeuwzeker gebied nemen, maar ge hebt ook meer kans voor zonnige dagen)
nee amper drie dagen maar omdat er redelijk wat collega's in een carnavalgroep zitten is de krokusvakantie een slechte periode voor anderen ook verlof te nemen.
Februari is in elk geval al geen probleem, na de krokus weet ik niet of het lukt maar zal morgen eens informeren.

David

Met de CM is echt heel leuk, zeker omdat dit een periode is voor enkel 20 en 30 ers. Het is in valmeinier en daar is veel te beleven. Ook de après ski met
intersoc is altijd heel leuk. Dat organiseren ze ook zelf naast het hotel.
Maar je moet dan wel echt bij de cm zijn en deze jongeren periode is helaas
enkel van 4 tot 12 februari. Dat vind ik ook wel een beperking. Zelf zou ik
liever iets later gaan, bv rond 25 februari vertrekken. Uiteraard voor de
krokusvakantie, want die is veel duurder.
Ik wil nu ook wel eens afspreken, dus als er iemand een doodle kan starten, zou dat natuurlijk wel makkelijk zijn.

Grtz,
Vanessa

Doodle

Ik heb 3 mogelijke tijdstippen opgegeven op alle zaterdagen vanaf volgend weekend tot de week voor Kerstmis.

[DLMURL]http://www.doodle.com/bc86pgf5277rekpg[/DLMURL]

Ik heb 3 mogelijke tijdstippen opgegeven op alle zaterdagen vanaf volgend weekend tot de week voor Kerstmis.

[DLMURL]http://www.doodle.com/bc86pgf5277rekpg[/DLMURL]
Gezien bij 2 mensen al vastgelopen is, proberen op een weekdag af te spreken, woe of vrij bvb. (ik ben vaak op do bezet vandaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan