Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Skireis, Franse Alpen van 14 feb -- 19 feb, shortski, reisgenoten gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

TruLove

New Member
Beste,

Momenteel denken wij eraan om met z'n 2'en te gaan skiën naar de Alpen. Meerbepaald in St-François Longchamp. Ik heb samen met een vriend dan een mid-week vrij van het werk. Dus dan zouden wij ook graag gaan skiën/snowboarden. Maar met z'n tweeën is maar zeer weinig. En om de kosten te delen van het autorijden en dergelijke was het mogelijk dat er nog 2-3 personen mee zouden kunnen gaan.

Heb je interesse in een 4d'se skireis, met 2 jonge 30igers. Dan laat je me maar iets weten via deze weg.

Graag tot uw dienst, is het niet, misschien tot binnenkort.

Pieter & Balt

hallo
ik ben ook op zoek naar reisgezelschap
ondertussen samen met maarten en jolien precies in die week, maar we zijn nog op zoek naar een accomodatie aan een goede prijs en dat blijkt nogal moeilijk (niet precies in st fr longchamps), ook de optie all in busreis mag voor ons...

Kunnen jullie me de facebook^profielen eens doorsturen, of me bv. een paar gegevens doorsturen ivm. de adressen van deze personen? Ik heb slecht nieuws voor de medereiziger die mee zou gaan van mijn part. Hij kan niet door omstandigheden. Omdat ik dan toch nog steeds een kans op deze skireis wil maken , zie ik het alsnog mogelijk om met een paar leuke onbekenden op stap te gaan in de franse Alpen. Zonder aan de formule te willen sleutelen, wil ik nog eens kijken of jullie deze datum kunnen en bv. hoe willen jullie het vervoer naar ginders geregeld krijgen.

Ik heb nog één nacht te werken en daarna ben ik 4 dagen vrij (Ik zou dus in principe dit weekend ergens in Vlaanderen kunnen afspreken om te kijken wie jullie zijn en wat jullie plannen zijn).

Greetz,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...