Skireis komende winter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mountainexplorer

New Member
Beste sportievelingen

Ik ben een sportieve jongeman van 31 en zoek gezelschap om mee te gaan skiën. Ik ben een behoorlijke skiër, kga bijna nooit buiten piste, tenzij je naast de piste veilig kan skiën. Mijn voorkeur gaat uit naar grote skigebieden, ik probeer dan ook zoveel mogelijk te skiën. En als de liften dicht zijn dan wacht natuurlijk de apresski waaraan ik mijn steentje graag bijdraag. Als de avond valt en ik voel dat men skibenen in dansbenen aan het veranderen zijn dan is een bezoekje aan de plaatselijke discotheek niet ver af. Zo'n dagritme kan ik natuurlijk niet de hele week volhouden. Maar zo stel ik mij wel een skivakantie voor. Vindt je je hier zowat in terug en heb je zin in een actieve skivakantie. Let me now.

Hallo,
Ik had een skireis geboekt van 7/02/2015 tot 14/02/2015, maar ik kan niet meegaan dus zoek ik iemand die mij kan vervangen. We reizen met een gezelschap van 7 mensen, waarvan 1 koppel en 5 vrouwen. De leeftijd ligt tussen de 31 en de 35jr oud. We verblijven in het skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental, een groot skigebied in oostenrijk en hebben kamers geboekt bij het Sporthotel Tirolerhof**** (half pension). De waarde van de reis is 843 euro, skipas en huur materiaal inbegrepen, maar ik ben bereid om een korting te geven op die prijs als er iemand in mijn plaats kan gaan.
Laat mij iets weten op 0498/86.18.59 of [email protected] als je interesse hebt.

Hoi Stijn,
Ik heb het dorpje eens opgezocht waar jullie verblijven. Er stond bij dat het bekend stond voor zijn rust en eenvoud. Er stond ook dat er geen echt apres ski was. Toch bedankt voor je reactie.
Grtz

Hallo

Ik ga tijdens de krokus (14-21 februari) met enkele twintigers naar de Alpen om te snowboarden, en doen ook aan après ski.
laat me iets weten indien interesse. Voorlopig zijn we met 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan