Skireis / shortski of midweek reisgenoot M/V

Status
Niet open voor verdere reacties.

skifanaat

New Member
Hallo,
ik wou graag nog short- of midweekski meepikken tussen nu en half april 2011.
Bij voorkeur via een organisatie cfr Skiworld - die hebben interessante prijzen maar steeds op basis v 2 pers op kamer, single toeslag al vlug 125€ ...
Andere initiatieven natuurlijk ook welkom
Ben middelmatige skier maar ski praktisch gans de dag door, 's avonds gezellig pintje pakken...
Ben M 48j uit W-VL - zoek +- leeftijdsgenoot M/V of meerdere
laat snel een berichtje mocht het jou interesseren (na kennismaking)
groeten
Geert

Laatst bewerkt:
Hallo,
ik wou graag nog short- of midweekski meepikken tussen nu en half april 2011.
Bij voorkeur via een organisatie cfr Skiworld - die hebben interessante prijzen maar steeds op basis v 2 pers op kamer, single toeslag al vlug 125€ ...
Andere initiatieven natuurlijk ook welkom
Ben middelmatige skier maar ski praktisch gans de dag door, 's avonds gezellig pintje pakken...
Ben M 48j uit W-VL - zoek +- leeftijdsgenoot M/V of meerdere
laat snel een berichtje mocht het jou interesseren (na kennismaking)
groeten
Geert

Hallo Geert

Ik wil ook een paar dagen erop uit in de periode dat je schrijft

ik kom ook uit W-VL

Laat me iets weten

grtz

Geert :wink:

6-daagse ski

hallo
Ik had samen met een vriend een skireis geboekt naar Avoriaz, vertrek 19 maart, maar hij is geblesseerd (kruisbanden over) en kan bijgevolg niet meegaan. Helaas, geen annulatieverzekering. Ik zoek dus een skicompagnon.
Ben ook een middelmatig skier en ski ook bijna de ganse dag. Ik ben niet echt een fuifbeest, maar iets gaan drinken kan wel.
Kan je mij laten weten of je al dan niet geïnteresseerd bent.
groetjes
Hilde

Hilde,
ik heb zeker interesse maar in die week kan ik geen volledige week weg, zit vast op 22 en 24 maart op 'twerk - 22 valt nog te verplaatsen maar 24 niet
jij zit zo te zien wel vast aan Avoriaz + de volle week va zat tot zaterdag.
ik zou graag maar heb juist daar een beperking. sorry

heb jij ander mogelijkheden?
G

skireis

Dag Geert
Ik zit vast aan Avoriaz. Ik ben in januari al eens op skiverlof geweest naar St.-Francçois-Longchamp. Avoriaz is (zou) mijn tweede week skien (zijn). Gezien er geen annulatieverzekering is, krijg ik hier ook niets van terug. Een derde keer betalen is toch wel wat te veel voor mijn budget.
Groetjes
Hilde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan