Skireisje in de Paasvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ieniemini

New Member
Hoi
Wij zijn een toffe bende (20-35)die elk jaar samen een reisje naar de sneeuw boeken! Wij hebben nog enkele plaatsjes vrij voor geinteresseerden die mee willen naar het Franse Risoul. We vertrekken op 3 april in Hasselt en komen 12 april terug. De prijs valt reuze mee : 375 euro skipas,bus en appartement inbegrepen! Als het je iets zegt laat dan snel iets weten!

Greetz

:tongue:

Ieniemini,

Het lijkt me mogelijks leuk om idd dit jaar nog een tweede keer, met een hoop nieuwe gezichten, te gaan skieën.

Ik stuurde je een PM met mijn gegevens, mocht je nog plaats hebben, geef even een seintje.

Groeten,

K.

Hoi
Wij zijn een toffe bende (20-35)die elk jaar samen een reisje naar de sneeuw boeken! Wij hebben nog enkele plaatsjes vrij voor geinteresseerden die mee willen naar het Franse Risoul. We vertrekken op 3 april in Hasselt en komen 12 april terug. De prijs valt reuze mee : 375 euro skipas,bus en appartement inbegrepen! Als het je iets zegt laat dan snel iets weten!

Greetz

:tongue:
Hey,

Ik ben Roel (35j), wil graag een week naar de sneeuw. Mijn vrienden willen niet tijdens schoolvakanties gaan; ben onderwijzer en ik kan niet buiten de vakanties..Ben al even aan het zoeken naar skipartners: dus ja ik ben geïnteresseerd!
Kan je mij mailen?

Alvast bedankt.
groeten, Roel [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan