Sport- en cultuurvakantie (Relatief goedkoop)

Locatie?

• Spanje

Stemmen: 0 0.0%
  • Italië

Stemmen: 0 0.0%
  • Inspiratie te kort

Stemmen: 2 100.0%

• Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

EdwardL

New Member
Hallo!

Ik zou graag in mei of juni voor een onbepaalde duur ( minimum 2 weken, maximum 1 maand ) naar een warme locatie reizen om 2 zaken te doen : Zeer veel sporten en mooie culturele dingen bezoeken.

Sporten : Sporten kan zeer breed bekeken worden. Het kan gaan van lopen in de natuur tot een voormiddag gaan tennissen in de opkomende zon. Ik zou graag vaak lopen , zwemmen, basketten , tennissen, bergbeklimmingen,...

Cultuur : Ik zou zeer graag in de namiddag veel mooie en leuke dingen doen. Optredentjes bijwonen, musea bezoeken, natuur bewonderen,...

Sport en cultuur kan zeker gecombineerd worden, zoals een rivier afdwalen tussen prachtige bossen met de kajak! Ik wil met een goede conditie,een mooi kleurtje en prachtige foto's terugkomen!

Ik zoek iemand om mee te gaan! Leeftijd maakt niet echt uit, ben zelf een 20jarige culturele sporter! Het moet niet op één locatie zijn, we kunnen ook doorreizen. (graag zelfs!)

Heey Edward

Leuk idee man, een vakantie met een mix van cutuur, natuur en sport, beter kan eigenlijk niet.
Jij wilt ook graag dooreizen en dat maakt zo'n vakantie ook nog eens avontuurlijk.
Heb je wel eens gedacht aan backpacken door europa met de trein.
Daarmee kom je ook behoorlijk aan je trekken omdat je hier deze mix helemaal in terug vind.
Natuur, avontuur, cultuur, sport en lekker eten en drinken.
Ik praat hier dus over een een Inter-Rail Backpack vakantie.
Dat kan in 22 dagen of ook zelfs een hele maand.
Nu staat dat voor mij komende zomer ook op het programma.
Nu lees ik dat je in mei of juni wilt gaan.
Mocht je toch ook nog later weg kunnen, juli of augustus dan zouden
we makkelijk samen kunnen gaan.
Ik heb vanaf begin juli vakantie
Laat maar weten of dit jou ook lukt

Groeten van John uit Wageningen NL

En al verdere plannen gemaakt?
Ik ben er ook met bezig, maar weet nog niet hoe of wat..
Zou wat sportief willen doen waar er mooie natuur is.
Ik dacht aan een roadtrip door Frankrijk om dan plaatselijk te verkennen
Met het jouwe te lezen, dacht ik zo aan een kajaktocht op de loire, zijn ook veel kastelen
Verder genoeg te ontdekken
Ben 38j

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan