Het heeft langer geduurd dan een normale sigaret...ik ben ook gaan eten en natuurlijk is het niet duur. Als je in India geweest bent, dan is Sri Lanka een 'Little India', maar zonder massa's mensen en een stuk properder. Er zijn ook
tuk tuk's die een meter hebben; het is verstandiger om die te gebruiken... zoals je weet, in het algemeen in Azië, zijn geen prijzen, alles moet onderhandeld worden.
Er is geen mysterie, wat Maledieven betreft...een ding moet je absoluut hebben: TIJD. Hoe vroeger je aan je reis begint, des te meer mogelijkheden gaat je hebben. Daarom zijn mijn reizen gepland t/m 2017. Ondertussen, vergaar ik informaties, volg de tendensen van de prijzen op die bestemming, ik vind tips...en zo is met de reis naar de Balkan ook. Slapen van 29.03 tot 18.08 kost mij ietsje meer dan 3 000 € v00r 4 maanden en 2 weken, ontbijt inbegrepen, parking gratis, Wi-Fi idem dito voor 2 personen. Een christelijke prijs, vind ik, omdat vanaf einde mei begint de zomer en het is hoogseizoen, overal.
Want wie zo vroeg mogelijk boekt, heeft keuze genoeg. Doet je het niet, je betaalt wat nog over blijft, namelijk de duurste plaatsen. Toen ik begonnen ben met mijn reis naar Sri Lanka, heb ik gezien dat Maledieven ook niet ver zijn. Dus ik begon vluchten te zoeken tussen CMB (Colombo) en MLE (Male)...en aangezien dat een vlucht niet langer duurt dan 1 uur en 10', dan weet je wat je moet betalen...met een slaapplaats te vinden, idem dito. Conclusie: 600€ voor 2 personen, vluchten, slapen en ontbijt, voor 7 nachten.
Morgen begin ik aan mijn blog, op mijn site.
Tot mails,
Gecko