student met passie voor reizen zkt reisgenoot

• Onderwerp starter Onderwerp starter sfys
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sfys

New Member
Hallo

Ik ben seppe een 19 jarige student uit het Gentse. Ik ben vorig jaar op uitwisselings jaar naar de vs gegaan. Daar heb ik verschillende dingen zoals dog mushing in Alska, snowboarden in Canada, zeilen rond seattle WA, road trip aan de west coast, ... . Zo heb ik mijn passie voor reizen opgedaan . Dit was echter wel allemaal met "begeleiding" of te we mijn ouders of gast ouders of mijn school.
Maar nu heb ik zin om iets "alleen" te gaan doen allé toch niet echt alleen maar nog met anderen.
Aangezien mijn vrienden niet echt avontuurlijk zijn zoek ik één of meer reisgenoten van rond mijn leeftijd 18j tot 23j (m) of (v) liefst nog student maar dat is niet noodzakelijk.

Ik zou graag willen gaan backpacken in de zomer vakantie voor +- 1 maand liefst binnen europa (voor budgetaire redenen). Het zou dus om een low budget reis gaan (hostels en of kamperen ) het maakt mij niet juist uit goed hoe interrail, liften, auto, moto ,... .

Ik zou wil graag na mijn studies op work and travel gaan naar australie maar ik zou eerst wel wat meer ervaring willen hebben met backpacken ;)

Heb jij er ook zin in stuur antwoord dan en dan kunnen we keer afspreken om er éen te gaan drinken en verder af te spreken!

Hey, ik ben ook nog op zoek naar een vakantie voor deze zomer.
Een volledige maand is wel niet meer haalbaar voor mij.
Ik ga deze zomer (14 juli-5 augustus) al naar Amerika.

Even kort over mezelf.
Ik ben Sebastiaan, 21 jaar ik ben 2 jaar aan et werken maar volgend jaar ga ik terug studeren dus ik wordt terug student :)
Ik ben ook van plan om na mijn studies (als het studeren nog lukt) anders vroeger een jaar of langer te gaan werken in het buitenland (Vs, Canada, Nieuw Zeeland of Australië)

De periode waarin ik kan gaat dus wss ergens zijn tussen 5 augustus en ergens half september (als het schooljaar start).

Heb je ook al een voorkeur voor een bepaalde regio of bepaald land binnen europa of maakt dat voor jouw niet zo veel uit?

mvg, Sebastiaan

hey
Augustus kan wel voor mij maar dit is wel te zien of ik herexamens heb of niet. Het moet niet een hele maand zijn maar toch min twee weken.
Mijn bedoeling is om een soort roadtrip te doen, land of regio maakt niet zoveel uit voor mij maar liefst ergens waar het warm is .

Zit je op fb ? Dan kunnen we wat verder praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan