Tanzania en Zanzibar in Augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

StephA

New Member
Hey hey,

Ik ben een spontane jonge vrouw uit Antwerpen van 34 jaar die graag reist en nieuwe dingen ontdekt. Dit jaar heb ik mijn zinnen gezet op Tanzania en Zanzibar,een ideale combinatie van safari en relaxen lijkt me Het is wat last minute maar ik heb verlof van 30 juli tem 19 augustus dus daartussen zou ik graag minimum 12 en maximum 20 dagen vertrekken. Iemand interesse? Let me know en dan checken we of we 'matchen' (voor alle duidelijkheid, ik sta open voor man of vrouw en ik ben niet op zoek naar méér dan een reisgenoot ).

Hopelijk moet ik niet alleen gaan...

Groetjes,
Stéphanie

beste Stephanie,
Probeer zeker de Ngorogoro krater en de Serengethi (+ Olduvai kloof ?) - savannes mee te pakken in je safari (doorsteek naar Victoria waterfalls? ) + een zeesafari met mss dolfijnen in Zanzibar+ snorkelen, n Zanzibar kan het plakkerig zwoel tropisch warm zijn ! Veel plezier daar , was een van mn mooiste reizen intussen al 14 jaar terug , dus dat gaat prima lopen voor u ! Jambo Jambo , Hakuna Matata ! :) Groeten Andre

Dag Stéphanie,

Ik wil graag in exact dezelfde periode als jij op verlof :) . Ik heb geen exact plan, naar de zon en veel natuur zijn belangrijk. Actie en ontspanning. Afrika klinkt geweldig mooi, al moet ik eerst goed nadenken of dat financieel voor mij nog lukt. Ik heb namelijk net een appartement gekocht. Hoe zie jij dat? Ben jij gefixeerd op Afrika? Ik hoor het wel!

Groetjes,
An

Beste An,

Leuk! Ik heb al heel wat van de wereld gezien en Afrika staat inderdaad nu als prioriteit. Wat is jouw budget? En wil je grote luxe of is het vooral de natuur en de belevenis die het belangrijkste zijn? Voor mij hoeft het geen 5 sterren hotel te zijn,wel deftig en vooral proper ik had zo'n 3500 EUR in gedachte,minder mag ook

Laat je me iets weten? Thx!

Groetjes,
Stéphanie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan