texas roundtrip april 2015 goedkope tickets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske88

Member
hey.
ik ben nu al tijdje op zoek naar nieuwe roadtrip om te doen. en plots ontdekte ik goedkope tickets (500 euro) om naar texas te gaan.
texas klinkt misschien niet zo aantrekkelijk als de westkust maar je bent mis als je het denkt. het zit vol met prachtige gezellige steden als dallas en houston. maar ook het gezellige alternatieve austin die volgens lonely planet de place to be is. Niet te vergeten de prachtige natuurparken zoals pulo doro (texas eigen grand canyon), caprock, enchanted rock en lost maples nature park. het heeft ook stranden in de golf van mexico... met andere woorden steden... natuur... stranden... alles wat een roadtrip nodig heeft!
Dus ik zoek mensen om mee te gaan in april op een echte cowboyroadtrip! van twee tot drie weken
Ik ben zelf een sociale 27jarige westvlaming met een passie voor reizen. Ik ben altijd redelijk rustig en niet kieskeurig op reis. Ik ben al tweemaal in de states geweest en heb dus al wat ervaring. Dus heb je zin kan je mij zeker pm sturen!!! Hoe meer hoe liever.

ik plan de komende weken nog te boeken. Jammer dat ik nog geen concrete kandidaten heb gevonden!
Ik zou dus graag in maart/april naar Texas trekken. Ik zou de steden: dallas, houston en austin aandoen. Het vervoer zou met de trein zijn om de kosten wat te drukken. Totaalprijs voor de trein is 80 tal euro.
Vervolgens zou ik de natuurparken aandoen met mijn tentje mee in de rugzak. Er is prachtige natuur te zien en erg verscheiden. Dus hoop dat ik nog wat reisgenoten kan meenemen. Je weet niet wat je mist :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan