Thailand - februari / maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdeblay

Member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar 1 of meerdere travelbuddies.

ik heb twee weken vakantie geboekt op het Thais eiland Koh Samui van 22 febr tem 7 maart. Ervoor of erna zou ik graag een 2 of 3 tal weken rondreizen in Thailand. Een greep uit de plaatsen die we zouden kunnen bezoeken:

* drijvende markt Damnoen Saduak
* Bridge over the river Kwai
* wandeling naar Erawan watervallen
* Ayutthaya (voorlalige hoofdstuk, nu geruïneerde tempelcomplexen, unesco erfgoed)
* nachttrein naar Chiang Mai
* Doi Suthep (gouden heiligdom)
* bezoek markt en kookcursus
* Chiang Dao (grottenstelsel, heilige Boeddhabeelden)
* Mae Salong (bergdorp Mae Salong, gelegen tussen de theevelden)
* Bezoek gouden driehoek
* Toch over de Mekong rivier
* Elephant Valley
* Wat Rong Khung, de opvallende witte tempel
* nachtmarkt Chiang Rai
* historisch park van Sri Satchanalai (Boeddhabeelden, oude tempels en vervallen paleisgebouwen)
* Sukothai (oude paleizen, tempels en Boeddhabeelden, eventueel met de fiets te bezoeken)
* Khao Yai (oudste nationale park van Thailand) à tropisch regenwoud (beren, olifanten, makaken, gibbons, herten en heel veel vogelsoorten). Namtok Heo Suwat (waterval werd gebruikt bij de filmopnamen van de film The Beach)
* Ko Chang
* …

Alles doen van deze lijst is misschien niet haalbaar. We zullen een selectie moeten maken en uiteraard mag je zelf ook nog andere zaken voorstellen.
Het zou leuk zijn om op voorhand al een reisplanning uit te werken en eventueel al enkele hotels te boeken. Qua overnachting zou ik graag steeds een comfortabele kamer met airco willen in een hotel met minstens 3 sterren. In Thailand echt niet duur. Reisdagen kunnen soms zwaar zijn en dan is er niets zo tof als in een comfie bedje te kunnen rusten.

Tot slot mezelf even voorstellen....
Ik ben afkomstig van Grimbergen en werk als project/testmedewerker in financiële instelling. In mijn vrije tijd loop en fiets ik.

Groetjes,

Johan 37 jaar

Ik had een tijdje geleden zelf iets gepost voor iets gelijkaardig... Jammer dat je er niet op gereageerd hebt (of het gemist hebt).
'k Heb ondertussen namelijk iets geboekt met Joker... Misschien een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan