Thailand Zomer 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Onervaren reiziger in spe wil graag Thailand verkennen in de zomermaanden. Ik zoek vooral een metgezel om de eerste stappen te zetten.
Ik ben een spontane, sportieve 48-jarige vrouw. Ik wil het echte land verkennen met een klein budget.

Met liefs,
Lieve

Thailand

Hey

Thailand staat al lang op mijn verlanglijstje en de maand augustus heb ik zo goed als volledig vrij dus ben ik wel geïnteresseerd.
Zelf heb ik al redelijk wat reiservaring, van het Midden Oosten tot Noord-Amerika en Australië, maar eerlijk gezegd nog niet in de regio "Thailand", een reden te meer om eens te gaan natuurlijk.
Mocht het van belang zijn, ik ben een man van 38 en reis ook het liefst een niet al te hoog budget.

Mvg
Yves

Thailand

Hallo Yves,

Fijn dat je reageert. Ik vrees echter dat jouw vakantie niet helemaal overeenkomt met de mijne. Ik ben van begin juli tot half augustus vrij en zou toch graag 4 weken willen rondtrekken.
Ik wil nog wel verder contact met je opnemen als ik mijn plannen toch nog moet veranderen of misschien heb jij nog andere voorstellen. Mijn tel: 0485/295569

Warme groet,

Lieve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan