Toekomstige reisgenote voor kleine wereldreis gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabineke

New Member
Hallo,
Ik ben Sabine, 27 jaar en mijn droom is al lang om een reis (max 3 weken) te maken naar bijvoorbeeld Amerika, deel Azië of een andere verre bestemming. Door omstandigheden vind ik niet direct iemand om met mij mee te gaan. Dus via deze weg hoop ik iemand te vinden. Liefst een vrouwelijke reispartner van dezelfde leeftijd die net zoals ik toch graag wat comfort op reis heeft. Ik heb nog geen concrete plannen omtrent periode en bestemming, maar als je dit mee wil uitwerken graag!
Groetjes
Sabine:smile:

Wereldreis(je)

Amerika staat ook al lang bovenaan mijn lijstje. En net als jij ben ik op zoek naar iemand die dat mee wil uitwerken, want alleen lukt dat niet zo gemakkelijk. En reizen met 2 is stuk aangenamer/eenvoudiger.

Maar mannen komen dus niet in aanmerking? :-)

Als je je toch nog bedenkt, laat maar iets weten dan!

groetjes,

Ben (29, uit het Antwerpse)
[email protected]

Hallo,
Ik ben Sabine, 27 jaar en mijn droom is al lang om een reis (max 3 weken) te maken naar bijvoorbeeld Amerika, deel Azië of een andere verre bestemming. Door omstandigheden vind ik niet direct iemand om met mij mee te gaan. Dus via deze weg hoop ik iemand te vinden. Liefst een vrouwelijke reispartner van dezelfde leeftijd die net zoals ik toch graag wat comfort op reis heeft. Ik heb nog geen concrete plannen omtrent periode en bestemming, maar als je dit mee wil uitwerken graag!
Groetjes
Sabine:smile:

Hey,

Ik ben een meid van 24 jaar, en ik zou graag ook wat van de wereld willen zien. Maar helaas heb ik niemand in mijn omgeving die hetzelfde wil, dus hopelijk lukt het op deze manier wel. Wat bij mij o.a op mijn verlanglijstje staat is: New York, Thailand, en nog een heleboel:tongue:.
Als je met mij in contact wil komen, kan dat op: [email protected]

Gr. Me85

reisgenoot gezocht

hoi Sabine

ik zou in 2010 ook graag een verre citytrip willen doen. Ik ben 34 jr en ben geen uitgaanstype en ik ga ook niet naar strandvakanties.
ik wil shoppen en cultuur opdoen!

In mijn verlanglijstje staan de volgende bestemmingen : las vegas, china, shanghai, hong kong, canada etc etc.

laat maar iets weten
groetjes
Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan