Toekomstige reisgenoten gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo reisverslaafden! 😁
Graag kom ik met zo veel mogelijk mensen in contact die in de toekomst willen reizen.
- liefst iemand uit België (vooraf afspreken en plannen gaat gewoon sneller als je dichtbij woont). Wie weet is er achteraf een goede klik en ontstaat er een mooie vriendschap 😊
- vrouwen tussen de 28 en 40
- mannen ook welkom
- mensen die oprecht interesse hebben en op reis willen gaan en zelf ook actie ondernemen “ik wil wel graag mee” maar nadien geen verdere input meer geven 😒

Wie ben ik? 34 jarige Belgische uit Oost-Vlaanderen.
Ik hou ervan de reis volledig zelf uit te stippelen, rond te trekken (eventueel auto huren), hostels of airbnb, absoluut geen all-in vakanties, natuur, cultuur, dieren, hiken, kajakken, een dagje lekkerlui aan het zwembad liggen, fietsen, lokale marktjes bezoeken…

Voorkeur voor korte reizen.
Of verre reizen waar ik dan maar deels bij aansluit. (Momenteel een grote zorg over mijn dieren wat maakt dat ik niet lang kan reizen).

Wil je graag eens kennismaken? Kijken of onze interessen matchen? Stuur maar een privé bericht.

Ps: momenteel staat Toronto of New York begin september op mijn wishlist (vond goedkope tickets). Maar ik sta voor alles open.

Hallo

Wat heb je nog op jouw bucketlist staan
Ik ben al aan het rond kijken voor volgend jaar. Graag zou ik naar Japan gaan maar als ik geen reisgenoot vind, dan moet ik mijn bestemming veranderen

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan