toffe reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lienw

New Member
Heey!
ik zoek iemand om mee te gaan backpacken, liefst iemand met al wat ervaring dit omdat ik zelf geen ervaring heb. de bestemming speelt geen rol. zelf ben ik een een meisje van 24 jaar. Ik heb al wat meegemaakt in mijn leven en zit in een depressie. ik heb het gevoel dat ik er even tussenuit moet om te genieten van de natuur en de mooie uitzichten, weg van dit lelijk landje belgie gevuld met zure mensen. hopelijk kan iemand me helpen!

Heey, ik ken het gevoel even weg te moeten uit je omgeving vanwege depressie en zeer zware hoofdpijn. Dankzij workaway zit ik nu al 2 maanden in Zweden en geen last meer van depressie en bijna geen last meer van hoofdpijn . Misschien is workaway ook iets voor jou?

Grtjs Ruud

Hey Lien,

Ik wil ook graag backpacken, je bericht interesseert mij. Het hangt af van welke periode je wil reizen. Ik heb wel geen ervaring.

grtjs,

Sofian

Ik ken het probleem!!!
Ik zou ook graag naar een ander land vertrekken om tot rust te komen en te genieten van de kleine dingen. want hier lukt het mij niet echt! Ik ben de laatste tijd ook al veel op vakantie geweest alleen, om alles op een rijtje te zetten (benidorm/mallorca/toscana)
Maar ik vind het precies niet meer fijn hier en zou graag voor een tijdje willen rond reizen door middel van een busje/mobilhome. Veel succes met u zoektocht en veel beterschap!
Mvg erik.

Laatst bewerkt:
hi L,

Ik vertrek naar India gewoonweg 'rust in het hoofdje'
laat maar horen indien dit jouw interesse opwekt

Hey,

Ik ben Sébastien,34 jaar oud uit Antwerpen. Ik ben zelf een alleenstaande man die serieus gaat vertrekken in 2017.En zoek een persoon man of vrouw die met het zelfde idee rond loopt en niet alleen wil vertrekken net als ik. En vind het zelf gezelliger en veiliger om samen te gaan ook met weinig budget. Niks houd me tegen. Met zelf discipline en positief denken,hard werken en leergierig te zijn kan je ver komen om iets te bereiken in het leven.

Ik wil hier vertrekken omdat ik hier precies mijn draai niet kan vinden. Ben ik hier wel op de juiste plek? Er zijn hier ook teveel prikkels die mij niet bepaald gelukkiger maken ;-)

Als kind droomde ik al om de hele wereld rond te reizen, plaatsen ontdekken waar ik nog nooit geweest ben. Vreemde talen leren, andere culturen leren kennen , ander voedsel proeven etc.
Een goed 15 jaar geleden ben ik voor de eerste keer gaan backpacken, naar het Midden Oosten (Israel, Palestina etc). Sindsdien heb ik de reismicrobe te pakken gekregen en is mijn honger voor het avontuur steeds groter geworden. Mijn eerste ervaring als backpacker heeft mij als person volledig veranderd, getransformeerd. Ervaringen zoals deze maken jouw sterker, zelfzekerder, meer open, ju ontdekt jouw eigen krachten, waarde en normen. Is de beste manier om uzelf ECHT goed te leren kennen en je beseft dan pas hoe sterk je eigenlijk welt bent, wat jouw capaciteiten zijn. Je leert trouwens ook om gelukkig en tevreden te zijn van de kleine dinges, die er elke dag weer klaar voor je staan. Je hoeft enkel je ogen en je hart op te doen. Niets is vanzelfsprekend. You make your own happiness. The world is a book and those who do not travel read only one page. Travel is the only thing you buy that makes you richer, travel is the best education you can get.

Hey LienW! Kzit niet in een dipje maar kheb wel zin om met jou rond te trekken.... Gewoon leuk alles ontdekken... Nieuwe dingen zien en gewoon ervan genieten ik ben vrij eind juli begin august ook. Stuur me een mailtje dan babbelen we verder :D. Sorry ik heb geen grote verhalen als hierboven :/ Greetz Xander!

He he,

Ik ga eind juli voor 3 weken backpacken naar Vietnam. Heb je zin om mee te gaan? :) Of iemand anders hier?

Eventueel ook interesse
Ik kan mijn verlof nog kiezen dus das geen probleem
Zelf ben ik van overpelt 34 jaar
En alleenstaande ouder is te regelen dat ik dan mijn zoon niet heb
Wil ook weg voor dezelfde reden kunnen elkaar wat opfleuren ik wil vooruit
Stuur maar voor info als het kan

Heey!
ik zoek iemand om mee te gaan backpacken, liefst iemand met al wat ervaring dit omdat ik zelf geen ervaring heb. de bestemming speelt geen rol. zelf ben ik een een meisje van 24 jaar. Ik heb al wat meegemaakt in mijn leven en zit in een depressie. ik heb het gevoel dat ik er even tussenuit moet om te genieten van de natuur en de mooie uitzichten, weg van dit lelijk landje belgie gevuld met zure mensen. hopelijk kan iemand me helpen!
Geen idee of je nog iemand zoekt maar ik toon wel interesse

Heey!
Ik ga naar Zweden, als je wil kan je nog mee.

Heey!

Hallo
Ik ben Oliver die eveneens er een tijdje tussenuit wil. Ben sinds een half jaar gescheiden en moet er echt even uit. Ik ken jou probleem en wil gerust met jou een toffe tijd beleven en wil gerust met jou over alles praten en genieten van een mooie reis. Bestemming is voor mij geen enkel probleem. Laat me weten of je het ziet zitten. Hopelijk tot hoors!
Grtz Oliver

Heey!
Hey lien. Ben je nog opzoek naar een reispartner? Groetjes.

Dag Lien. Ik ben Margot, 23 jaar. Ik heb zelf een heel druk jaar achter de rug, en zit ook met het gevoel dat ik even weg wil (tijdens mijn vakantiemaand in september). Ik heb wel geen ervaring met backpacken. Misschien is het een goed idee om samen met iemand te reizen die al ervaring heeft, zo zijn we ook gezellig met 3 of meer?

Veel beterschap Lien.
Je heeft gelijk niet te hebben gereageerd ; dat kan je pas als iemand kan meevoelen en beseffen wat je ziel heeft meegemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan