Travel soulmate who shares the love for wildlife

Status
Niet open voor verdere reacties.

capco

New Member
Zijn er nog mensen die op reis ook het liefst wildlife spotten? Ik ben een vrouw van 60 en reizen is voor mij leven, alle soorten reizen, maar in het bijzonder natuur en wildlife reizen.
Ik reis zowel graag alleen als in groep maar ideaal zou zijn om zelf es een groepje te maken en zo een tailormade reis te (laten) organiseren. Chili staat hoog op mijn lijstje, ook Namibië. Dichter bij huis Ierland, Schotland of de natuur in Spanje. Mocht je je hier in terugvinden, je hebt -min of meer- dezelfde leeftijd, en je bent vrij in juni of juli dan hoor ik het graag.

Dag "Capco" , heb al veel gereisd wordwide, Maar redelijk veilig Tanzania en enkele dagen Zanzibar kan ik je sterk aanraden >= 2 weken . Het is een van de mooiste +meest ontspannen reizen in verkeersvrije savannes zoals Ngorongore Krater , immense Serengeti ( mss met doorsteek naar Victoria Waterfalls (= ver ) ? We logeerden in prima hotellodges en 2 keer in een savannetent met kampvuuur van Masai +dan 4 of 5 dagen relax + zeesafari (dolfijnen mss ?) op Zanzibar. Geniet er alvast van ! Zal die ooit nog wel eens opnieuw doen. Namibie wil ik ooit nog wel aandoen !
Maar als ik in juli 2022 met pensioen ga , heb ik meer tijd om met een eigen groepje mee te gaan ! :) Nog veel reisplezier.

Laatst bewerkt:
Beste Andresportief, Tanzania heb ik jaren terug ook gedaan, Lake Manyara, Ngorongoro, de eindeloze Serengeti.... inderdaad prachtig! De Victoria Falls heb ik in Zambia gezien, met een helikopter boven de watervallen, Zambia is trouwens ook een aanrader. Namibië staat wel nog op mijn lijstje. Bedankt, ook voor jou nog veel reisplezier 🙂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan