Travelbuddy gezocht: Let’s go 20 okt - 28 okt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie Marlin

New Member
Hello allemaal,

Mijn naam is Sophie Marlin 35yo en ben op zoek naar iemand die misschien tijd en zin heeft om even de zon op te zoeken. Normaliter ga ik meestal naar Bali voor een quick break maar dat is helaas niet mogelijk op t moment dus vandaar even Europa bound.
Ik heb nog nooit een all incl gedaan en wil dat dit x weleens proberen omdat ik eigenlijk gewoon even will relaxen.
Ben niet leeftijd of geslachts gebonden dus let me know if you are in to travel with this girl 🙋🏻‍♀️

Dag Sophie,
ben een gezonde sportieve man van 52j uit Leuven,
van 21-27/10 ga ik reeds naar Rome, Italië moest je interesse hebben?
heel de stad verkennen, lekker eten, veel wandelen,...
Reissmurf

Hi Sophie, ik heb de week van 25 Oct vrij genomen maar nog niks geboekt en Ben flexible. Als je interesse hebt, laat het worn, kunnen wij overleggen. Ben zelfs een vrouw van 48j uit Hoofddorp. Groetjes, Laurette

Hai
Het woordje relaxen zag ik staan en dacht gelijk Hans dat is voor jou ik dus
Leuke gestoorde man van 56jaar met de naam Hans, ik ben van geniet
van het leven want het duurt maar even,
Ik hoop wat van je te horen,,

Dag Sophie. Ik heb begrepen dat Indonesië langzamerhand weer opengaat. Ik was van plan indien dat gaat een reis te maken naar paar dagen Jakarta, Kalimantan en ook Bali. I wil wel ca. 3 maanden wegblijven (dec, jan, feb). Elkaar treffen zou kunnen als je ook die kant op zou willen.

Hi Sophie,

Mijn naam is Wendy van Soest, 36 jaar en gek op reizen. Door Corona stond het reizen een beetje stil en nu het weer langzaam kan merk ik dat het steeds lastige wordt om een reismaatje te vinden. Veel zijn gesetteld etc etc. Bij toeval kwam ik op dit forum en je oproepje sprak mij aan. Echte zie ik wel al dat je oproep voor oktober was, maar mocht je in de toekomst een travel buddy zoeken let me know. Ik hoop in december de zon op te kunnen zoeken en in februari/maart wilde ik misschien naar Thailand/Bali of Mexico (Tulum)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan