Turkije eind augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa01

Member
Hallo,

Ik ben een vrouw van 27 en zou graag eind augustus voor ongeveer elf dagen naar Turkije gaan. Het liefst naar Bodrum of Marmaris. Mijn bedoeling is gewoon wat genieten van de zon, mss een paar uitstapjes en s avonds af en toe een feestje bouwen.
Iemand zin om mee te gaan?

Grtz,
Vanessa

Hoi,

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt .....ik ben ook van plan om op reis te gaan en wil ook ni echt alleen gaan....eind augustus zal wel kunnen. Had jij al enig idee van hoe je deze reis gaat boeken enz.....?

Greets

Hey,

Voor mij mag het ook griekenland of een ander zonnig land zijn. Normaal zoek ik dan gewoon op internet een leuke aanbieding. Half pension of all inclusive, want ik heb toch graag een klein beetje luxe op reis...

Persoonlijk liever Griekenland dan.....en je vind daar altijd wel een goed degelijk hotel zenne...zegt Kreta of Rhodos je iets?

Hey,

Voor mij mag het ook griekenland of een ander zonnig land zijn. Normaal zoek ik dan gewoon op internet een leuke aanbieding. Half pension of all inclusive, want ik heb toch graag een klein beetje luxe op reis...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan