Hallo,
Ik wil graag ergens tussen juli en oktober een 4 tal weken rondreizen door de VS. Door beperkte vakantie, andere plannen,... kan er niemand uit mijn vriendenkring mee. Maar nu dit idee in mijn hoofd zit, heb ik er al zoveel zin in dat ik eigenlijk niet graag nog een jaartje langer wacht ...
Mijn eigen plannen zijn nog niet bijzonder concreet. Ik dacht aan 3 à 4 man, auto/minivan huren (aangezien een oude Mustang waarschijnlijk te onbetrouwbaar/duur is).
Ik hou nogal van muziek en dus leken steden als New Orleans, Jackson, Memphis, Nashville me wel wat om de sfeer op te snuiven en naar de roots van jazz/blues/... te gaan. Mijn voorkeur gaat dus eerder uit naar southeast USA, maar niets ligt definitief vast.
Op zich wil ik wel graag een afwisseling tussen steden/cultuur en natuur/kleinere dorpen onderweg. Maar andere opties kunnen ook.
Over mezelf: ik ben 26, sociaal, hou ervan met vrienden of familie gezellig iets te gaan eten, bij te praten en vooral veel te lachen, en op reis ben ik enthousiast en gemakkelijk (zolang ik tenminste de dag met een tas koffie kan beginnen en ik geregeld een goeie, warme douche kan nemen).
Ik zoek reisgenoten tussen 24 en 34 met gelijkaardige interesses, namelijk muziek, cultuur en die gewoon graag de sfeer opsnuiven/ervaren onderweg.
Als je gelijkaardige plannen hebt of je ziet zo'n trip wel zitten, dan mag je me altijd iets laten weten.
Groet,
Natalie