USA 3 à 5 weken, periode juli-oktober 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM4780
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM4780

Guest
Hallo,

Ik wil graag ergens tussen juli en oktober een 4 tal weken rondreizen door de VS. Door beperkte vakantie, andere plannen,... kan er niemand uit mijn vriendenkring mee. Maar nu dit idee in mijn hoofd zit, heb ik er al zoveel zin in dat ik eigenlijk niet graag nog een jaartje langer wacht ...

Mijn eigen plannen zijn nog niet bijzonder concreet. Ik dacht aan 3 à 4 man, auto/minivan huren (aangezien een oude Mustang waarschijnlijk te onbetrouwbaar/duur is).
Ik hou nogal van muziek en dus leken steden als New Orleans, Jackson, Memphis, Nashville me wel wat om de sfeer op te snuiven en naar de roots van jazz/blues/... te gaan. Mijn voorkeur gaat dus eerder uit naar southeast USA, maar niets ligt definitief vast.
Op zich wil ik wel graag een afwisseling tussen steden/cultuur en natuur/kleinere dorpen onderweg. Maar andere opties kunnen ook.

Over mezelf: ik ben 26, sociaal, hou ervan met vrienden of familie gezellig iets te gaan eten, bij te praten en vooral veel te lachen, en op reis ben ik enthousiast en gemakkelijk (zolang ik tenminste de dag met een tas koffie kan beginnen en ik geregeld een goeie, warme douche kan nemen).

Ik zoek reisgenoten tussen 24 en 34 met gelijkaardige interesses, namelijk muziek, cultuur en die gewoon graag de sfeer opsnuiven/ervaren onderweg.

Als je gelijkaardige plannen hebt of je ziet zo'n trip wel zitten, dan mag je me altijd iets laten weten.

Groet,
Natalie

Hoi!

Ik heb via deze weg al een prachtige reis gemaakt naar de Amerikaanse Westkust! Onvergetelijk en ik wil wel opnieuw naar daar trekken om andere deken van de VS te verkennen.

Ik heb reeds van Californië tot Utah gereisd. Ik had nu gedacht aan De Moerasgebieden van de VS met ook New Orleans en dan zo verder trekken naar Florida (of andersom).

Ik heb wel geen rijbewijs.... Tijdens mijn vroiuge reis waren we met 4, waarvan er 2 graag reden en 2 geen rijbewijs hadden. Dat ging prima, maar je moet natuurlijk iemand wllen meenemen die zich gewoon laat voeren...

Bij interesse hoor ik het graag!

Interesse Amerika

Hey Natalie,

Ik ben 24j. en ook op zoek naar reisgenoten om die kanten van Amerika te verkennen! Ik zit net zoals jij al een hele tijd met zo een roadtrip naar Amerika in m'n hoofd. Ook New York als citytrip wil ik al lang eens doen. Tijdens mijn masterjaar van de academie (KASK Gent) heb ik de Amish gemeenschap in Amerika onderzocht. Vandaar ook mijn grote interesse.

Ik hou zelf enorm van kunst en cultuur, lekker eten, mooie dingen ontdekken en ervan genieten zoals ook die muzieksfeer die leeft in die typische Amerikaanse steden. Je omschrijving en de combinatie van hoe je zo een reis ziet komt wel erg overeen met mijn visie. Ik heb de maanden juli en augustus volledig vrij (onderwijs). Ik heb een rijbewijs sinds 2007 dus mag in de VS rijden :)

Als je interesse hebt kunne we misschien elkaar is facebooken?
Groetjes,
Sophie De Nil

Hallo,

Ik ben 22 jaar en zit ook te denken aan een paar weken reizen door USA. Ik wil in elk geval New York bezoeken en verder wil ik graag afwisseling tussen steden/cultuur en dorpjes/natuur.
Ik hou ook erg van muziek, verder ook van theater, dansen, lezen. Ik hou erg van afwisseling dus dat zoek ik wel altijd in een reis.
Ik heb al aardig wat reiservaring maar in USA ben ik nog nooit geweest op overstappen na dan, haha.
Ik zou zelf ergens in juni/juli/augustus voor ongeveer 4 weken weg willen gaan.
Ik heb helaas nog geen rijbewijs, ben wel hard bezig maar ik zou dus niet kunnen kunnen rijden.

Groetjes,
Jitske.

reis usa

Hey iedereen,

intussen zijn er een aantal geïnteresseerden die gereageerd hebben via het forum of via mail. We komen heel binnenkort bijeen om een aantal dingen concreter af te spreken en af te stemmen.

Reageren kan uiteraard nog altijd, maar de groep en plannen beginnen stilaan wel concreter vorm te krijgen. Als je dus nog een reactie plaatst zal ik je bericht ineens doorsturen naar de hele groep.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan