USA - Augustus 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dilatje

New Member
Ik ben een 27 jarig meiske uit het Antwerpse en ben op zoek naar een leuke persoon die eventueel samen met mij volgend jaar in augustus voor 3 weken naar de USA zou willen reizen. Eerst 10 dagen LA en dan vervolgens 10 dagen Miami. Mocht dit je aanspreken, twijfel niet en neem gerust contact op!!!

Groetjes

Hoi

Hoi Dilatje,

Mijn naam is Christophe en ben 27 jaar uit Heers. Ik was even aan het rondsurfen op het forum. Ik lees hier da ge drie weken naar de USA wilt gaan. Da is een prachtige keuze van reis. Ik ga wss in september 2011 voor de 3de keer een rondreis doen van 3 weken. Nu ik lees da gij 1 week LA wilt doen en 1 week Miami. Voor Miami zou ik zeggen da ge zeker een week nodig hebt. Maar voor LA moet je daar toch een beetje mee opletten. Ik ben 2 jaar geleden in LA geweest voor 3 dagen. En ik moet zeggen da LA mij een beetje tegen is gevallen. Ik had er meer van verwacht. Het is helemaal niet de glitter en glamour van het tv wereldje. Een aanrader is wel het Universal Studios Park in LA. Nu ik zeg niet dat LA niet de moeite is om te bezoeken, maar een volledige week zou wel eens lang kunnen zijn. Ben je al eerder in Amerika geweest? Zo ja, ben ik wel eens benieuwd wat je al allemaal bezocht hebt. Je mag mij altijd iets terug sturen.

Groetjes

Hallo,

Ik ben Chun (Aziatische roots), 39 jr, uit Nederland, in het dagelijkse leven ICT Manager. Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenoot, dan meld ik mij bij deze. Ik ben al veel in USA geweest, maar nog niet naar LA. Miami heb ik alleen maar 3 dagen Miami Beach gedaan.

Groetjes,
Chun

Ik ben een 27 jarig meiske uit het Antwerpse en ben op zoek naar een leuke persoon die eventueel samen met mij volgend jaar in augustus voor 3 weken naar de USA zou willen reizen. Eerst 10 dagen LA en dan vervolgens 10 dagen Miami. Mocht dit je aanspreken, twijfel niet en neem gerust contact op!!!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan