USA West Coast oktober 2014

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dias
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dias

New Member
In oktober zou ik voor een 2 tot 3-tal weken naar de west Coast willen trekken.

Aangezien de meeste van mijn vrienden al gesetteld zijn en andere verplichtingen hebben en ik toch nog graag stukjes van de wereld wil ontdekken in goed gezelschap, ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot.

Iedereen tussen 28 en 40, man of vrouw, met een goed gevoel voor humor en die vooral houden van ontspannen en op een luxueuzere manier reizen, is welkom.

Echte concrete plannen heb ik nog niet. Er zijn wel bepaalde plekjes die ik zeker zou willen zien, zoals: Los Angeles, Yosemite Park, Grand Canyon, Hollywood, San Francisco, Universal Studio's, Las Vegas, ... .

Ik zelf ben een vrouw van 30 jaar uit het Antwerpse.

Heb je interesse of eventueel vragen, neem gerust contact op!

Hoi,

Ik ben een man, 32 jaar uit Nederland (De achterhoek, Gelderland) en zit al jaren te denken om deze reis te gaan maken. Ik ben in 10 jaar niet meer op vakantie geweest simpel omdat me vrienden gesettled zijn en verder niet meer met een groep op vakantie willen. Ik zit zelf aan 2015 te denken in verband met me werk en dat het aardig kort dag is om deze vakantie dit jaar nog te boeken. Maar ik zie dat we inderdaad dezelfde wensen hebben om hier heen te gaan. San Diego en Monument Valley zou ik ook nog graag willen toevoegen aan het lijstje. Ik zat eerst zelf te denken aan een groepsreis maar dan heb je meestal een groep met stelletjes of iets ouders mensen. Je hebt hierin ook single reizen maar het aanbod in deze reizen is beperkt. Ik zoek daarom hetzelfde als jij iemand of een groep mensen die samen deze trip willen maken. Liefst georganiseerd omdat je dan zo min mogelijk wat hoeft te regelen qua hotel, vervoer etc. Je bent ten slotte toch op vakantie.

Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die het leuk vinden om me een groep te gaan reizen. Liefst met een aantal singles omdat ik zelf ook alleen ben.

Voor vragen en interesse kun je me altijd mailen!!

Gr. Marcel

Ik ben zelf ook geïnteresseerd! Ben vrouw, 33 jaar uit Limburg, België. Ik ben single en vrijwel al mijn kennissen reizen als koppel. Bestemming is minder van belang, maar heb grote interesse voor USA! Heb ervaring met reizen met Anders dan Anders, dus in groep en wat luxueuzer. Ik heb al groepsreizen gevonden naar USA bij FOX-reizen, zie hun website, of via VTB-VAB, zij bieden verschillende formules aan in redelijk goede hotels met soms een aantal maaltijden inbegrepen. Ik houd zelf ook van comfortabel reizen dus het mag ietsje meer kosten voor mij, dat heb ik er graag voor over. Misschien kunnen we allemaal samen reizen?

Hey, ik ben ook wel geïnteresseerd in deze reis. Ben man, 29 jaar uit West-Vlaanderen. Ben zelf ook al geruime tijd op zoek naar mogelijke reispartners om een reis richting Amerika te maken en je verhaal van single zijn en gesettelde vrienden komt mij heel bekend voor! Heb zelf niet zo heel veel reiservaring maar Amerika staat reeds lange tijd in mijn agenda. Mocht je interesse hebben kun je me steeds contacteren via deze site! Hopelijk tot gauw!

Heeft iemand interesse om eens iets concreets te plannen...?
Willen jullie via FOX reizen (Belgische site heeft betere hotels) of via VTB VAB of toch zelf plannen?
VTB heeft vooral een ouder publiek maar als we met wat jonge mensen gaan kan dat heel tof worden?
Bekijk hun site maar even?
Moest iemand interesse hebben in een groepsreis naar Thailand, via Anders dan Anders, dan hoor ik het ook graag, is wat duurder maar zeer kwaliteitsvol en alles inbegrepen! Ook Japan of China of ... Zijn opties! Ik hoor het graag...

Hey Dias
Ik ben hier ook in geïnteresseerd. Zijn er al concrete plannen? Ik heb al eens op de website van FOX gekeken en dat lijkt me wel wat. Ik kan wel enkel in oktober.
Groetjes,
Katrien

Hoi Katrien en anderen,

Fox.be biedt inderdaad toffe reizen aan naar USA en Canada.
Ik zou met alle plezier willen gaan als ik een beetje zekerheid heb over wie meegaat. Ik durf de stap alleen niet te zetten en ik heb geen single vrienden...er zal uit mijn omgeving dus niemand meekunnen.
Ze maken een onderscheid tussen single reizen en gewone groepsreizen, maar beide dragen mijn voorkeur weg. De westkust lijkt me zalig, twaalf dagen vanaf 22/9 of 12/10, dit zijn verschillende programma's, maar ook het westen van Canada 3/9 staat op mijn lijstje.
Wie echt serieus wil spreken over het boeken van een reis bij Fox, geef maar een seintje!

Hey allemaal,

Guinevere, ik dacht dat je een individuele reis bedoelde waarbij je zelf mensen zocht die mee zouden willen gaan. Ik heb even bij de groepsreizen op FOX gekeken, maar ik vind de gemiddelde leeftijd van de groep redelijk hoog, de meeste zijn er is slechts 1 persoon tussen 25 en 40 jaar, verder 6 tussen 41 en 55 en 6 ouder dan 56. Hoewel dat ook leuk kan zijn, zocht ik nu toch meer een reis met mensen van eerder mijn eigen leeftijd. Ik dacht zelf eerder aan de individuele rondreis het wilde westen (14 dagen die je indien gewenst met wat kan verlengen), of anders 21 dagen 'easy going het wilde westen'. Ik denk dat als we nog een paar mensen kunnen vinden dat dit ook heel leuk kan zijn. Ik kan echter echt pas vanaf oktober vertrekken. Ik hoop dat er nog mensen interesse hebben. Laat maar iets weten.

Hallo allemaal,

Wie graag meewil naar het westen van de USA, mailen naar mijzelf of kfga... We dachten aan een individuele rondreis via Fox.be, en zoeken nog reislustigen om mee te gaan.

Hallo,

Hebben jullie al iets gepland,ik wou ook die richting uit,liefst niet georganiseerd.Ikzelf woon in Antwerpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan