Vakantie binnen Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasmin

New Member
Hoi dames!

Ik wil graag op vakantie binnnen Europa land maakt niet uit.
Wil een relaxed vakantie, lekker op strand liggen, varen, en leuke activiteiten ondernemen, uit eten en terrassen.
Ben niet de moeilijkste en ben overal wel voor in!
Ben 26 jaar en kom uit Amsterdam.
Het liefst in september of oktober november ook mogelijk, maar wil niet te lang wachten want wil wel met lekker weer gaan 😊
Bericht me maar!

Hoi jasmin,
Ik zag je berichtje staan en ik dacht laat ik er is op reageren.
Ik zoek ook nog een iemand die in een beetje de zelfde periode als jou op vakantie wilt, ook binnen europa.
Ik ben zelf 22 jaar en kom uit leiden.
Ik zat zelf te denken om naar de canarische eilanden te gaan dan is het weer nog goed (eind oktober/ begin november).
Een ander land kan natuurlijk ook altijd.
Als het je wat lijkt mag je me altijd een privé berichtje sturen of mij contacteren via instagram (📸: joelleesmeraldav).

Wie weet hoor ik wel wat van je.
Groetjes 🙂

Hoi jasmin,
Ik zag je berichtje staan en ik dacht laat ik er is op reageren.
Ik zoek ook nog een iemand die in een beetje de zelfde periode als jou op vakantie wilt, ook binnen europa.
Ik ben zelf 22 jaar en kom uit leiden.
Ik zat zelf te denken om naar de canarische eilanden te gaan dan is het weer nog goed (eind oktober/ begin november).
Een ander land kan natuurlijk ook altijd.
Als het je wat lijkt mag je me altijd een privé berichtje sturen of mij contacteren via instagram (📸: joelleesmeraldav).

Wie weet hoor ik wel wat van je.
Groetjes 🙂
Leuk dat je reageert!

Ja Canarische eilanden lijkt me helemaal goed, dacht zelf aan Tenerife, la Palma of gran Canaria. Lijkt dat je wat,?
Ik heb alleen geen insta wel snap chat heb je dat ook?

X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan