Vakantiemaatje gezocht voor vakantie begin augustus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mrk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrk

New Member
*** Inmiddels heb ik een vakantie geboekt, dus niet langer van toepassing ***

Hey,

Ik heb vakantie van 2 t/m 23 augustus, maar nog geen plannen, terwijl de wil en zin om te gaan er wel degelijk zijn! Ik zit te denken om een week of twee naar Frankrijk te gaan (is bespreekbaar natuurlijk, zolang 't maar buitenland is).

Ben niet op zoek naar een vakantie met alléén maar zon-zee-strand, wil ook beetje van de omgeving zien. Maar 'lekker relaxed' is natuurlijk wel het middelpunt! Ben niet zo'n uitgaanstype, maar gezellig een terrasje pakken ga ik niet uit de weg :smile:.

Het lijkt me gezellig om met een leuke meid op vakantie te gaan, die zich hier wel in kan vinden. Ik heb een auto, dus verplaatsen is niet zo'n punt.

Lijkt het je leuk, let me know! :wink:

Mark (26)

Laatst bewerkt:
vakantie

Hey,

Wij hebben met een aantal vrienden / vriendinnen een huis gehuurd in het zuiden van Frankrijk (Plan De La Tour - Golf van ST Tropez) van 9 tot 16 augustus. We hebben nog enkele plaasten over, daar een aantal mensen last-minute niet meekunnen. Er is in het totaal plaats voor 9 personen. Relax is ons motto, maar de prachtige buurt verkennen mag niet ontbreken. En een terrasje doen al zeker niet. Het huis heeft een prive zwembad. prijs € 650pp.

Interesse? Geef maar een seintje.

Groetjee,
Ilse

heb ook nog geen plannen, maar wel zeeen van tijd (zie nu weg)
dacht wel een beetje in de richting van lissabon of barcelona. heb ook auto, wil ook best rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan