van 13 tem 26 augustus *Noorwegen met de wagen doorkruisen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
*Noorwegen met de wagen en tent doorkruisen* (+-13 tot 30 augustus)

Hallo, ik ben Pieter (22j). Wie heeft er zin om met de auto en tentje naar en door Noorwegen te trekken :) ? Ik heb een wagen waar we comfortabel met 4 personen in kunnen reizen. ik wil dit al zolang doen maar het is er nooit van gekomen. Het is nu of nooit, en zoek toffe jongens en/of meisjes (maakt mij niet uit) die dit avontuur(tje) wel zien zitten.

Laat gerust iets weten!
Groetjes Pieter

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel tof

He Pieter, ik ben Kees (23) lijkt me best leuk en uitdagend om door noorwegen te trekken. Stuur maar een mailtje ofzo.

Groet, Kees

reisgenoot

He Pieter, laat ff een bericht achter (heb mn msn hier eerder gepost, zie je email, wil mn msn niet publiek).

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben Pieter (22j). Wie heeft er zin om met de auto en tentje naar en door Noorwegen te trekken :) ? Ik heb een wagen waar we comfortabel met 4 personen in kunnen reizen. ik wil dit al zolang doen maar het is er nooit van gekomen. Het is nu of nooit, en zoek toffe jongens en/of meisjes (maakt mij niet uit) die dit avontuur(tje) wel zien zitten.

Laat gerust iets weten!
Groetjes Pieter

Zeker een goed idee, ik heb het zelf ook al eens gedaan met vrienden, maar in hartje winter.. Ik wil het graag eens in de zomer doen, maar kan jammer genoeg alleen van 1-15 sept. Succes met de reis!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan