Varen vanSpanje via Frankrijk en Belgie naar Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brightside

New Member
Varen van Spanje via Frankrijk en België naar Nederland. Ik (man 70 jr) zoek een reisgenoot (vrouwelijk of mannelijk) die met mij op mijn luxe 12 mtr motorboot van Spanje via de Franse en Belgische kanalen naar Nederland wil varen. Vertrek eind Maart 2022 aankomst in NL rond September of Oktober. Kosten samen delen

Wat gaaf...
Jammer dat ik t/m juli al plannen heb.
Anders had ik vast een gooi gedaan naar dit avontuur...
Gr Mad

Nee..

Jij wel
Kom jij met een motorjacht onder al die lage kanaal bruggetjes door? Mijn houseboot was 2,20 m boven de waterlijn, incl. de wegklapbare dakrailing en dat was soms nog te hoog.

Mijn werf gebouwde houseboot was 55 m lang, 4,1 m breed maar ik heb hem recent, november 2021, verkocht voor bijna 3x de bouwkosten in 1998.

Ik had het idee dat je ervaringskennis zocht maar ik zie nu dat je slechts passagier wilt zijn. Sorry voor de ontstane overlast.

Oke nu snap ik je berichtjes.
Mocht je ooit een hulpje nodig hebben.
Meer kan ik niet bieden...heb wat zeil ervaring...maar daar houd alles mee op.
Succes met je zoektocht en schip.

Gr mad

Ik zocht niets, ik wilde slechts mijn ervaring delen van 20 jaar varen met een houseboot over de binnenwateren van Europa. Wij hebben gevaren vanaf Sliedrecht naar Rusland en Turkeije, naar Spanje en Frankrijk, naar Scandinavie alhoewel de houseboot een mooiweer boot was met een krachtige motor maar niet geschikt voor ontstuimig water.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan