Verre reis rond de kerstvakantie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Nog maar een keer een proberen. De aanhouder wint! Wij zijn met het bedrijf 2 weken dicht met de kerstvakantie en nu heb ik geen zin om thuis te blijven. En nu wil ik in die periode er nog even tussen uit het mag ook wat eerder zodat we bijvoorbeeld een week of 3/4 gaan aansluitend op de kerstvakantie. In het buitenland oud en nieuw vieren! Ik heb al behoorlijk wat reiservaring van Oeganda t/m Rio en van Kopenhagen t/m San Francisco maar ik wil nog meer ontdekken. Ik heb mijn hart verloren in Zuid-Amerika dus daar zal ik nooit nee tegen zeggen. Maar zo ben ik ook nog nooit in Azië geweest en daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik ben overigens een man van 35 jaar uit Eindhoven. Verder ben ik makkelijk in de omgang en ben ik nuchter, spontaan, eerlijk, en heb ook nog wel een portie humor. Ik hou vaak van combivakanties beetje cultuur, zon, zee, strand, avontuur. Geen voorkeur voor een man of vrouw, een beetje rond dezelfde leeftijd zal wel prettig zijn.

Groetjes
Ivo

Nou ja, zoals ik al schrijf .. Kopenhagen it is ...

Je hebt wel geschreven als titel 'verre reis ' en Kopenhagen is niet bepaald een verre reis ...
Hoe dan? Hahaha

Haha klopt maar ik reageerde dan ook op je vraag ben je volgend jaar nog ergens een weekje vrij? En ik sta gewoon voor veel reizen open, stedentripjes zijn altijd leuk.

Lieve Stedentripper .... ik sta zeker open voor een vakantie, volgend jaar.
Ik heb voor 2023 nog geen verlof aangevraagd.

Ik weet nog niet wanneer ik weg wil op vakantie ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan