Vertrek volgend weekend? Wie gaat mee, of waar kun je goed alleen heen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde1979

New Member
Hallo!

De vakantie is vandaag begonnen. Eerst geen plannen, maar het begint nu toch wel te kriebelen. Alleen nog nooit alleen op vakantie geweest. Heeft iemand nog tips? Waar kun je goed heen? Griekenland, Italie; of is dit niet aan te raden als je alleen gaat. En hoe is het om bijvoorbeeld te verblijven in Youth Hostels en vanuit daar alles plannen?
Ik ben iemand die makkelijk contact maakt, maar het wel een beetje eng vind om alleen te gaan. Dus, misschien zitten er mensen met hetzelfde prettige probleem ;)

Ik ben een spontane meid van 30 en hou van dingen zien, cultuur snuiven, maar ook een dag strand is heerlijk. Daarnaast lekker borrelen, eten etc.

Wie heeft er tips voor mij of heeft zelf alleen iets geboekt, of heeft zin om dit avontuur aan te gaan.

Groetjes Hilde

Hey Hilde,

ik ben Wesley, 24j en vandaag is mijn verlof ook gestart... voor vier weken en heb ook nog niks gepland.

Vorig jaar ben ik via iemand die ik hier heb leren kennen naar Kreta geweest voor een grote week, is best goed meegevallen.

Is niet altijd evident om alleen op reis te gaan, de gesprekken aan tafel zijn nog stilletjes :smile:

Ben zelf niet het bakken en braden aan het strand type, maar kan er wel van genieten voor een paar uurtjes. Liever een zonnige bestemming, wat cultuur opsnuiven, genieten van en goed glas wijn en zo...

Enige suggesties voor vakantiebestemming?

groetjes,

Wesley

als dit een match zou kunnen zijn, dat zou leuk zijn

hallo Hilde,

zag jouw berichtje hier op reisforum. volgende week (22-30 augustus) heb ik een weekje verlof en zou ook graag nog een reisje willen maken. mijn ideale reis is eentje met variatie: zon, beetje cultuur, beetje natuur, genieten,...
misschien ietsje meer over mezelf: 34 jaar, single, man, donker haar, donkere ogen, sociaal ingesteld.
nou interesseert het jouw wel om samen een reisje te maken, laat maar gerust weten.

groetjes,

Lieven.

allen op reis

Hallo Hilde,
ik snap je dilemma..heb ook al heel veel gereisd.. soms 3x per jaar, maar het is soms moeilijk om de goede reispartner te vinden... Alleen kan heel tof zijn, maar inderdaad beetje eng.. ik twijfel ook om dit te doen...
Ik kan niet direct mee, maar eentje drinken en het reizen bespreken kan wel.. en wie weet lukt het om ooit eens samen op reis te gaan? natuur, cultuur, avontuur... zon, zee... allemaal goeie elementen in een vakantie!
Grt
Inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan