Vervoer en hotel laatste dagen Maleisië

Bengy

New Member
Hallo,

Wij vertrekken op 7 juni op huwelijksreis naar Maleisië en had graag nog wat advies...
De vluchten en de meeste hotels zijn al geboekt. Reisroute is Kuala Lumpur (hotel maya)-Taman Negara (Balai Semari Guesthouse)-Cameron Highlands (Strawbery Park Resort)-Penang (Noordin Mews)- ??? (???)-Kuala Lumpur

Voor de laatste locatie had ik Pangkor Laut Resort als mooie afsluiter of zijn er alternatieven die jullie aanraden (andere eilanden mag ook)? Bedoeling van laatste 3 nachten is iets rustiger, snorkelen, maar graag ook toch iets te beleven.

Wat raden jullie aan als vervoer voor ons route. Is alles met taxi-boot-private driver of is dit heel duur? (tijd is vrij beperkt om trage(re) vervoersmiddelen te hanteren. Kunnen we iets op voorhand boeken qua vervoer of best ter plekke in de hotels

Alle advies is welkom !!!

Groeten,

Kenny

Hi Kenny

Je afsluiter is perfect voor een honeymoon... mooi ( daar kun je ook snorkelen ).:)(y)
Andere vervoermiddelen : trein ? bus ? als je een private driver wilt, het is duur, maar wat ik het ergste vind, is dat je bijna nooit geen privacy hebt en de chauffeurs gaan steeds opdringeriger worden ( stilaan hogere eisen ). 1-2 keer gedaan, nooit in mijn leven meer(n).

Boeken in de hotels is duur, iedere hotel heeft zijn 'vriendjes' en op voorhand afgesproken prijs. En je weet niet als je te te te veel betaald of te veel betaald. Niet betrouwbaar, volgens me...ik wil niet dat ze voor niets werken, maar van een eerlijke prijs tot de klanten afpluimen is een zeer grote stap.

Ga met de jungle trein naar Cameron Highlands :

een zeer mooie reis !
Voor meer info over treinreizen in Maleisië : http://www.seat61.com/Map-southeast-asia-train-routes.htm#.VWQ4Tk_tmko

Ik ga op zoek naar iets speciaal... voor jullie speciale reis(y). Proficiaat en een zee van geluk !:)

Groetjes uit Kolasin ( Montenegro )
Gecko :)

Super, jungle trein is inderdaad iets specials, even kijken hoe we deze van taman negara naar Cameron Highlands kunnen nemen...

Even de sites doornemen van de eilanden en dan proberen een beslissing te nemen.

Bedankt!

Terug
Bovenaan