Voorjaar 2015 - Thailand, Bali, India, Nepal, Argentina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisa Willems

New Member
Hello!

Van februari/maart tot juli/augustus 2015 voorzie ik zonnige dagen, om achter enkele dromen te jagen!
Ik heb veel interesses en wil graag wat zien, als dit jou wat zegt kan je mee gaan misschien...

Interesses ...
Van meditatie en yoga en spiritualiteit, tot cultuur en lokale culinariteit,
Van spontane ontmoeting op spontane momenten, van slapen in ho(s)tels of hutjes of tenten.
Van leuke feestjes tot diepgaand gesprek, van stilte genieten op een onverwacht mooie plek.
Van leuke mensen met inspirerende woorden, van knusse kampvuren tot idyllische oorden.
Van het leren van tango in de zon of de maan tot helemaal back to basics te gaan.
Een beetje comfort erdoorheen hier en daar, maakt zo een trip helemaal geluksklaar.

Klinkt dit voor jou als muziek in de oren, laat dan ook zeker van jou maar wat horen.
Met meerderen is altijd leuker misschien, hoe dan het pad loopt zullen we zien...

Lisa

Hey,
Klinkt ergens als muziek ja, een maand of 2 max kan wel, langer is moeilijk voor mij.
Wil je al die opgesomde landen bezoeken of zijn één of twee ook al ok?
Eventueel graag met fietsen erbij, of Pilates.
En kijk maar hoe dat pad loopt...
Lode

Hello!

Van februari/maart tot juli/augustus 2015 voorzie ik zonnige dagen, om achter enkele dromen te jagen!
Ik heb veel interesses en wil graag wat zien, als dit jou wat zegt kan je mee gaan misschien...

Interesses ...
Van meditatie en yoga en spiritualiteit, tot cultuur en lokale culinariteit,
Van spontane ontmoeting op spontane momenten, van slapen in ho(s)tels of hutjes of tenten.
Van leuke feestjes tot diepgaand gesprek, van stilte genieten op een onverwacht mooie plek.
Van leuke mensen met inspirerende woorden, van knusse kampvuren tot idyllische oorden.
Van het leren van tango in de zon of de maan tot helemaal back to basics te gaan.
Een beetje comfort erdoorheen hier en daar, maakt zo een trip helemaal geluksklaar.

Klinkt dit voor jou als muziek in de oren, laat dan ook zeker van jou maar wat horen.
Met meerderen is altijd leuker misschien, hoe dan het pad loopt zullen we zien...

Lisa

Ik ben zeer geïnteresseerd, maar had graag geweten of er een leeftijdsgrens bepaald is. Ik ben een prille vijftiger, jong van geest en lichaam. Is dit ok ?
Danny

Interesse genoeg maar dat zijn serieuze reizen waar je een jaartje aan moet plannen.
Ben wel geïnteresseerd, maar wel wat ouder dan jou.
En deeltijds ook wel bezig met spirituele, opstellingen, massage e.d.
Het eeuwenoude labyrint van Yomsom in Nepal staat bvb nog op mijn Bucket-lijstje... :-)
Ed

Hey Lisa,

Eerst en vooral, supermooi geschreven, het deed me even wegdromen ;)

Ik zou er zeer graag uit willen en dit vooral om nieuwe oorden, nieuwe mensen
en even uit de rush te gaan. We gotta do it while we're still young, right?

Zelf ben ik 31, V, houd van lange gezellige open gesprekken en uiteraard van
reizen, muziek, zon, zee, verschillende culturen, ...

Laat me vooral iets weten :)

Vele groetjes,
Me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan