vrijwilligerswerk buitenland (graag filipijnen) september/oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingee

New Member
vrijwilligerswerk india september-oktober

Hallo,

Ik ben van plan om in september of oktober vrijwilligerswerk te doen in India, dit is mijn eerste grote reis en ook mijn eerste ervaring in vrijwilligerswerk dus ik zoek nog iemand om met mij mee te gaan. De organisatie waarmee ik wil gaan heet WLS International, ze hebben projecten op verschillende plaatsen in Azië. Je kan daar dan meehelpen in een weeshuis of Engelse les geven. Als je interesse hebt stuur me gerust een berichtje!
Groetjes
Inge

Laatst bewerkt:
Hallo Inge,

Ikzelf had ook soortgelijke ideeën, zou voor mij ook een eerste ervaring als vrijwilliger zijn.
Ik kan enkel september tot de 26ste max.
Heb zeker interesse zou graag Engelse les geven, maar ben vooral benieuwd naar kostprijs en details.

Hopelijk hoor ik van je

Mvg

Luke

vrijwilligerswerk in India

Hey Luke,

Ik lees dat je erover denkt om Engelse les te geven in India? Neem eens een kijkje op onze site http://projects-abroad.nl! Wij hebben diverse projecten in India, waaronder een lesgeefproject!

Iedereen vanaf 16 jaar is welkom voor 2 weken of meer. Specifieke ervaring of vooropleiding is niet vereist en wij zorgen voor begeleiding ter plaatse, verzekering, eten en onderdak en volop informatie om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

Wil je meer info wat betreft de kosten? Mail ons dan op [email protected] of bel ons eventjes (0786 131 356)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan