Vrouwelijk reisgenootje backpacken Azië april/mei-juni/juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anna1995

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben Anna (27 jaar), woon in Utrecht en ben op zoek naar een vrouwelijk reisgenootje dat samen met mij wil gaan backpacken in Azië.
Na mijn afstuderen heb ik drie jaar gewerkt en nu neem ik lekker even de tijd en ruimte om te gaan reizen voordat ik weer aan een nieuwe baan begin. Ik ben dus flexibel qua reisdata, maar het liefst zo'n 2-3 maanden ergens tussen april en juli.

In mijn studententijd heb ik al heel wat rondgereisd in Azië (Thailand, China, Sri Lanka, Vietnam, Laos) en het lijkt me fantastisch om weer eens die kant op te gaan! Zelf zit ik te denken aan Indonesië, Maleisië, Singapore, Filipijnen, maar ik sta open voor andere ideeën. Ik ben nooit alleen op reis geweest en wil dat nu ook niet. Daarom ben ik op zoek naar iemand die een soortgelijk plan heeft (vrouw, tussen 24-30 jaar)!

Stuur me vooral een berichtje! Groetjes, Anna

Hi Anna!
Zelf ben ik ook nog nooit alleen op reis geweest en zou graag met iemand een mooie reis maken. Zo sta je er in het begin van je reis niet alleen voor en kun je samen alles uitzoeken etc ;) Ik zou graag eind april willen vertrekken en hoe lang? Dat ligt eraan hoe leuk ik het reizen ga vinden! Maar ik heb gelukkig alle tijd want ook in ben flexibel qua reisdata en zal na het reizen ook aan een nieuwe baan gaan beginnen.
Wat heb je al een landen bezocht zeg! Heel cool! Ik ben zelf nog niet buiten europa geweest. Ik ben trouwens 23 jaar en woonachtig in Leeuwarden. Ik hoor graag van je, groetjes!

Hoi Anna,
Wat leuk om te zien dat jij ook richting Azië wil om te gaan backpacken. Dit wil ik ook super graag, maar ik durf en wil niet alleen. Ik zou graag rond eind april richting Thailand, Vietnam en Laos reizen. Ik zie alleen dat jij deze landen al een keer bezocht hebt, dus weet niet of je hier voor open staat. Wellicht kunnen we kijken in hoeverre ons plan overeen komt, en dan misschien samen te gaan.
Stuur me gerust een berichtje :D.
Groetjes, Lucy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan