heyn ik wil ook meegaan ? groetenHallo,
Mijn naam is Carolien en ik ben op zoek naar een reisgenoot of meerdere om vooral in juli-augustus een vakantie te doen. Ik ben 32jaar en single en aangezien mijn vriendinnen bijna allemaal bezet zijn zoek ik dus reisgezelschap wel enkel vrouwen. Ik ben een kleuterjuf dus kan enkel weg in de schoolvakanties. Zijn hier misschien nog vrouwen uit de Kempen die een reispartner zoeken laat me gerust al iets weten... leeftijd speelt niet zo een rol als maar wat klikt.Groetjes en hopelijk tot snel.
Dag Juf Stephanie en Caroke27,Hoi dames!
Deze berichten spreken mij enorm aanCarolien, ik denk dat we een beetje in dezelfde situatie zitten... Maar ik heb ook de stap gezet om hier eens te informeren, ben echt benieuwd!
Ikzelf kom uit Westerlo en zou graag elke schoolvakantie op reis gaan als dat haalbaar is(een mens mag dromen hè!)
Voor mij zijn heel wat bestemmingen oké, zolang er maar zon isIkzelf had het volgende in gedachten:
krokus/Hemelvaart: citytripje binnen Europa
paasvakantie: rondreis Jordanië, rondreis Zuid-Afrika, Dubai (meer strand/relax/paar uitstapjes), Cuba,...
augustus: weekje naar de zon bv. Zakynthos... maar rondreis van 2 weken moet mss ook wel lukken
Het maakt me op zich niet zo veel uit, zolang ik maar met leuk gezelschap kan gaan en ik nieuwe plaatsen ontdek.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?